Народився 16 грудня 1962 року, в селі Тухля, Сколівського району, Львівської області.
З 1984 по 1988 рік навчався у Харківському юридичному інституті, після закінчення якого отримав повну вищу юридичну освіту за спеціальністю правознавство.
Після закінчення ВНЗ пішов працювати в органи прокуратури.
З 1988 по 2000 рр. займав ряд посад у прокуратурі Львівської області. Починав зі слідчого до першого заступника обласного прокурора.
У 2000–2001 рр. працював першим заступником прокурора Чернівецької області. Згодом переведений до Генеральної прокуратури України: у 2001 році очолював підрозділ по забезпеченню діяльності Координаційного комітету при Президентові України у Генеральній прокуратурі України та окремий підрозділ нагляду за додержанням природоохоронного законодавства.
У вересні 2001-го року був призначений на посаду прокурора Рівненської області. У листопаді 2003-го року став заступником Генпрокурора України. У 2005 році за відмову порушити справу відносно лідерів опозиції («Помаранчевої революції») та виносити постанову за фактом розгону Майдану подав у відставку, але був звільнений за надуманими мотивами колишнього керівництва та, згодом відновлений у посаді на підставі постанови суду від 2005 року. У квітні 2007-го року за позицію щодо розпуску Парламенту Миколу Голомшу перевели на посаду прокурора Львівської області, проте вже в травні повернули на колишній пост — заступника Генерального прокурора України.
Нащадки сталінських «енкаведистів» застосовують стилістику і лексикон тоталітаризму, покладені нині на нові технологічні рішення та інструменти.
Інтелектуальний розвиток держави починається в громадах. Тому підхід до розвитку населених пунктів має базуватися на гідності громади і її громадян.
Необхідність чіткої диверсифікації газових поставок і рівного доступу до ринку всіх гравців європейського континенту є передумовою розвитку світової економіки.
Тема кордонів України і не лише на території Донецької і Луганської областей давно вийшла за межі суто нашої держави.
Загрози, які продукує колективний Кремль, мають загальнопланетний масштаб. І пошук адекватної відповіді потребує такого ж масштабу і відповідальності.
В планах режиму не лише творення інтернет-середовища, орієнтованого на інтереси Кремля, а й залучення цифрової матриці для інформаційних спецоперацій та шантажу на міжнародному рівні…
Нам варто удосконалювати законодавство. І зокрема прийняти закон про деколонізацію. Бо колоніальні пута до цих пір ще тиснуть на плечі нації.
Сперечаємося про дійсно важливі речі, без яких неможливе проведення реформи, а враження, що знову блукаємо в трьох соснах і не бачимо, де ж вихід з цього нав’язаного «лісу».
Політична і дипломатична утаємниченість в національному просторі України і світу веде до прямо протилежних результатів, які задумуються в кабінетній тиші для майбутніх перемог.
Під виглядом інвестицій і реалізації потужних геостратегічних інфраструктурних проектів відбуваються битви між грандами світової економіки на величезних територіях.
Що ж таке інвестиція? Яка її сутність? Чи дійсно це чарівна паличка, яка допомагає вирішувати всі проблемні питання в державі та суспільстві?
Що пропонує «верх» для того, щоб зробити реформу децентралізації максимально комфортною для всіх сторін і ефективною з позиції перспективності громад, а значить і країни?
Терористичне посилення Кремля в різних точках планети призведе вже в недалекому майбутньому до переформатування системи міжнародної безпеки за лекалами Путіна.
Тема борщу, а якщо ширше – національної кухні в кремлівському виконанні є темою ментальної війни, постійних комунікаційно-контентних агресій, світоглядного домінування.
Використання глобальної зброї немілітарного характеру є найбільшим викликом сучасності. І перед цими викликами і загрозами всі держави постають однаково беззахисними.
Позиціонування сили всупереч глобальним процесам утвердження сталого миру, партнерства і взаємоповаги людей – несвідоме, але вагоме підігрування терористичній стилістиці.
Попри запевнення творців бюджету про започаткування нового підходу до формування кошториса, насправді маємо справу з намаганням звести прибутки і видатки до форми, яка задовольнить…
Чому факти, пов'язані з рабством, стають реальністю нашого життя? Як нам позбутися цих ганебних вчинків та брутальних способів наживи?
Чому ми, держава і суспільство, не розглядаємо пенсіонерів як цивілізаційний потенціал загального розвитку країни в глобальній перспективі?
Питання української мови має найвищу ціннісну вагу. Воно не має підпадати під перелік таких, які варто виносити на загальний референдум чи на регіональну дискусію.
Насамперед має бути якісне законодавство, яке дозволить стимулювати розвиток відповідного сегменту економіки, вивести сільське господарство країни на реальні лідируючі позиції у світі…
Проблемі корінних народів світова громада приділяє все більше уваги, що свідчить про усвідомлення цивілізаційної відповідальності за долю людства на планеті.
Забезпечити швидкий розгляд всієї проблематики енергетичної безпеки України – завдання, яке гостро стоїть перед новою владою.
Перезавантаження україно-польських відносин насправді має більшу вагу, ніж просто відновлення добросусідських взаємин двох країн.
Лінія затягування слідства з боку РФ свідчить про вдалу геостратегічну технологію Кремля щодо руйнації міжнародних судово-правничих процедур.