Це книжка для тих, хто прагне відчути значущість своєї праці й жадає довести це в колі сильної, стабільної та продуктивної команди, якій підвладні найсміливіші звершення.
Яку розповідь вибрати та як її виразно подати, де шукати свою аудиторію, як навчитися мислити як підписники, як сприймати критику, забути про слова-паразити та нудні клішовані штампи…
Покоління Z одразу помічає нещирість у комунікаці і його важко чимось здивувати. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління?
Експерт з продажу пропонує у своїй новій книзі абсолютно нові, вироблені та протестовані на акулах бізнесу методи, при повному використанні яких успіх угоди гарантований на всі 100…
Кейтлін Дауті пояснює речі, про які ніяково запитати навіть у працівника похоронної служби: що буде з тілом космонавта, який помер у космосі, чи одночасно помирають сіамські близнюки…
Тут є все, що стане в пригоді авторам: техніки й фішки письменства, щасливі знахідки та кумедні факапи. І найголовніше — авторка має чіткі формули для написання історії на мільйон.