Колишній депутат групи «Економічний розвиток», член ТСК ВР з питань підготовки законопроекту про внесення змін до Конституції України, член Венеціанської комісії (2013-2017).
Україна для міжнародної спільноти - ненадійний партер, який не здатний забезпечити належний захист прав своїм же громадянам та ігнорує міжнародні норми.
В Україні кількість трудових мігрантів з кожним роком лише збільшується, як і кількість валюти, яку вони перераховують з-за кордону.
Питання залишається лише одне – чи хоче влада реальних змін у газовій сфері? Адже без політичної волі нічого не буде.
Цікаво, як би реагував Міністр соціальної політики, якщо б йому протягом року нараховували одну зарплату, а виплачували б вдвічі меншу?
«Депортація, видворення, державна зрада, викрадення» – це короткий перелік того, як в Україні та за її межами описують ситуацію з Міхеілом Саакашвілі.
У нас так побудована система формування ЦВК, що він не може бути не політизованим. Тут залучені низка політичних гравців найвищого рівня.
Втрата рідної людини - величезне горе. Проте ще болючішим воно стає від невизначеності, неможливості провести поховання, належно попрощатися.
Чи потрібен Україні такий недосконалий та суперечливий з усіх поглядів Вищий антикорупційний суд? Відповідь очевидна і лаконічна – ні.
З освітою чи без неї, але у детективів НАБУ є Місія – боротись з топ-зловмисниками держави. А проти Місії ключових антикорупціонерів у нашій країні жоден правовий аргумент не діє.
Уже найближчим часом російська делегація може повернутись до Парламентської асамблеї Ради Європи.
Перед тим як проголошувати чергове законодавче ноу-хау, варто думати, насамперед, про його якість, реалістичність і користь для держави.
12 млн євро – це ті гроші, на які громадяни отримали право саме внаслідок порушення державою Україна їхніх громадянських прав.
Законопроект про правничу освіту може стати неприємним сюрпризом для тих, хто колись отримав диплом про вищу юридичну освіту.
В законопроекті про ОРДЛО майже відсутні норми права. Якщо бути геть відвертим, то він не відповідає ознакам закону, а є швидше політичним актом.
У запалі політичної полеміки не можна забувати про головне: незалежно від того, якою буде судова система розгляду справ про корупцію, вона повинна бути чесною, незалежною.
Тільки ставши економічно сильним, можна претендувати на дійсно рівноправне політичне партнерство в європейській сім’ї.
Освітня реформа, устами прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, набула нових барв та відтінків. На його думку, вища освіта українцям взагалі не потрібна.
У пенсійній реформі є чимало прихованих течій. Пересічній людині складно здогадатись, що ж насправді криється за складними бюрократичними формулюваннями.
Перш ніж приймати реформи варто їх обговорити з людьми. Тоді влада мала б моральне право сказати, що у нас є не лише «голі» ідеї, а й дорожня карта - як на практиці їх реалізувати…
Отож якою б перспективною та райдужною не здавалась реформа пенсійної системи, але проблеми залишаються старими: працюючий українець в старості зможе розраховувати тільки на себе і…
Проблема утилізації та переробки сміття є актуальною для всієї країни. Інакше все може закінчиться загальнонаціональною катастрофою.
Лікарі повинні чітко уявляти зміст та ризики пропонованої реформи. Логічно було б до другого читання доповнити законопроект їхніми конкретними пропозиціями.
Пан Рева де-факто вважає трудових мігрантів “паразитами”, які у випадку пенсій намагаються отримати від держави щось неналежне і незаслужене. Тоді як “ідеалом” для отримувача української…
На чому має базуватися впевненість пенсіонерів, що надбавки, про які говорить Гройсман не опиняться такими ж «віртуальними», як і «гарантовані» законом надбавки для «дітей війни»?
Про майбутнє держави потрібно думати тут і зараз. Утопічно сподіватись, що зуміємо відродити економіку та забезпечити високий рівень життя без розуміння реального стану справ в країні…