Народився у Дніпропетровську в родині металургів. Закінчив Московський інститут сталі й сплавів, там же захистив кандидатську дисертацію. Продовжив наукову діяльність в Дніпропетровській державній металургійній академії України, захистив докторську дисертацію, отримав звання професора. Михайло Поживанов має більше 50 патентів на винаходи, є автором понад 100 наукових публікацій.З 1994 по 1998 рр. — міський голова Маріуполя. У 2002-2005 рр. — заступник голови Київської міської державної адміністрації. Під час останньої парламентської каденції (з 2007 по 2012 рік) працював у комітеті Верховної Ради з питань державного будівництва та місцевого самоврядування. Був головою Держкомрезерву (2008), а також заступником міністра економіки (2008-2010). Після складання обов’язків міністра незаконно переслідувався режимом Януковича, був змущений емігрувати за кордон. Повернувся в Україну у 2014-му — після зняття прокуратурою всіх висунутих обвинувачень.
Для себе я сформулював топ-5 обов’язкових вимог до сучасних будівель у сучасних містах.
Рішення щодо введення санкцій щодо ще одного мовника – телеканалу НАШ - було якщо не помилкою, то, як мінімум, абсолютно беззмістовною дією.
Польща стала першою державою в ЄС, яка запровадила 0% ставку ПДВ. Там запрацював закон, який охрестили «Антиінфляційним щитом 2.0».
Перспектива створення Київської агломерації: чи потрібне таке "злиття і поглинання" столиці та її сусідам?
Це могло би бути не лише моєю, а загальноукраїнською мрією: побудувати державу, яка не душить і не тримає на припоні, а дає можливості для росту.
Один із авторів збірки «Селфі в Парижі» – людина, котра потрапила до Парижу зовсім не за романтичних обставин.
Соціуму потрібна сакральна жертва. Можливо, у жовтні-листопаді. Коли почнуть надходити платіжки за новий опалювальний сезон.
Озеленення на балконах, озеленення під балконами, тобто на землі, озеленення на дахах, вертикальне озеленення. Що з цього всього є у Києві?
Міста та містяни впевнено крокують до роз’єднаності та взаємної глухоти. Регрес добре спостерігати на прикладі мономобільних засобів пересування, які заполонили міста.
За наявності адекватно організованої роботи муніципального транспорту він не був би таким безнадійно збитковим. А якщо навіть і йшлося би про дотації, то не в таких обсягах як зараз…
Днями Київрада підтримала рішення про розробку детальних планів територій – без огляду на Генеральний план. Депутати прийняли новий поділ міста.
«Чужорідна» вставка у закон про старост, була потрібна зовсім не для того, аби вирішити нагальні питання з КСУ, а для того, щоб відволікти увагу від суті цього закону?
Мета City Wellbeing Index – виявити міста, які дозволяють громадянам досягти найбільш високого рівня добробуту, та міста, які нічого такого не дозволяють. Київ перебуває серед останніх…
Перше, на чому мав би зосередитися уряд та міська влада – це поступова заміна комунікацій та системи очищення. Але і це далеко не все.
У нас проблеми із маршрутками вирішують вже 20 років, і справа так і не зрушила з місця – куди там Маску з його космосом.
Зеленському варто критично подивитися на самого себе і на країну, яка то ухиляється від роботи над вступом в НАТО, то галасливо вимагає його собі.
Чи поліпшиться стан справ у сфері муніципального транспорту, якщо кожні 10-15 років до його керма ставатиме інша команда приватних менеджерів?
Проблема полягає не в тому, що Kyiv Smart City нагло помер, а в тому, що в Україні за ненадані послуги платить та переплачує найбільш законослухняний споживач.
Влада почула, що із податком на нерухомість щось не так, і запропонувала зміни. Короткий спойлер цих новацій: було погано – стало гірше.
Замість шити клаптикову ковдру з окремих ідей та проєктів, треба виробити єдиний план реорганізації місцевого самоврядування.
Прем'єр заявляє, що уряд «готовий підставити плече», щоб підтримати підприємців під час карантину, проте на це «плече» бізнес чекає так само довго, як медики – на обіцяні їм виплати…
Одна з прикмет української дійсності – розмивання правильних вчинків, помножене на цугцванг, коли кожен новий хід лише поглиблює кризу. Зокрема, і конституційну.
Пандемія такого масштабу засвідчила слабкість багатьох національних економік. І української – в першу чергу.
Що може (і мусить) зробити Україна, аби не стояти осторонь світових тенденцій захисту довкілля.
Почесний президент київської школи економіки Милованов накидав план податкової реформи, який заздалегідь є утопією.