Блог Юрія Лагутова

Директор Центру суспільного розвитку «ІНТЕР-АКЦІЯ»

Юрій Лагутов

Народився 22 травня 1973 р. у м. Києві в родині службовців.

1996 р. закінчив географічний факультет Київського університету імені Тараса Шевченка. Пізніше став двічі магістром (державне управління й зовнішня політика) і навіть кандидатом наук з першої із спеціальностей. Дякувати за цей «творчий злет» маю такій обставині: 2002 р. мене було обрано депутатом Дніпровської районної у місті Києві ради від масиву Русанівка, де проживаю з народження. Відтоді депутатські та інші громадсько-політичні справи (моє «паралельне життя») вимагали значно більшого часу. Залишатися далі на державній службі, яку почав проходити ще з 1996 р., виявилось неможливим. Натомість я став «вічним студентом» спеціалізованих вищих навчальних закладів, повертаючись на службу в міру необхідності.

Вирувало політичне життя! Були вибори 2004, 2006 та 2008 рр., де я відігравав певну штабну роль, набував нового досвіду та досягав успіхів, вдруге здобувши мандат депутата Дніпровської райради. Одночасно в переліку моїх основних робочих місць значаться: Державний комітет України у справах національностей та міграції, Київська міська державна адміністрація, апарат Верховної Ради України, Національний інститут стратегічних досліджень.

Отже, доля та добрі люди, зустрічі з якими дарує моє активне суспільне життя, постійно стимулюють мене до всебічного особистісного розвитку.

Все записи блога
  • Про «обнулення» Кличка Президентський призначенець має стати умілим модератором альтернативного управлінського напряму, де громадянин є партнером, а не об’єктом маніпуляцій.
  • Україна, звісно, не США, проте саме нам не завадить повчитися здатності виправляти власні електоральні помилки.
  • Хворі на «нікчемність» Теперішня конституційна криза знову нагадує про споконвічну Україну з її невиліковними інфантильними хворобами.
  • Кінець епохи простого вибору Ми не можемо відрізнити основне від другорядного, роздивитися справжню сутність за яскравою обгорткою та помітити під ногами «граблі», по яких вже ходили.
  • Забутий Закон про Київ Чи не кожен із десяти районів величезного міста можна порівняти зі середньостатистичним обласним центром, позбавленим представницького органу.
  • Російська рулетка українського президента «Постріли» владних зашкварів дедалі більш самовбивчі, хоча досі фіксується доволі високий рівень довіри громадян до персони глави держави.
  • «Окуповане» Міністерство ветеранів На прикладі Міністерства ветеранів видно, як було знівельовано прогресивну ідею самостійного центрального органу виконавчої влади.
  • Моральний колапс державної служби Майже усі конкурси на державну службу в Україні давно перетворені на довготривалу паперову тяганину з метою оформити заздалегідь прийняте рішення.
  • Списки відкриваються, райради «зачиняються» Зосередимося на підходах до місцевого депутатського корпусу та унікальній виборчій системі, випробовувати яку будуть на киянах.
  • Самоврядування по-київськи: обнадійливі особливості  Публіцистично-аналітичний погляд на ключові позиції проекту Закону про внесення змін до чинного Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ».
  • Непохитний Віталій Кличко   Ой даремно Володимир Зеленський обрав програшну тактику клінчу в поєдинку з УДАРним чемпіоном за «пояс» голови Київської міської державної адміністрації (далі – КМДА). Амбітному політичному…
  • Зе!Джамахірія? Зеленський, агітуючи за свою партію, відкрив істину: «Кожен з нас Президент». Таким чином, дано старт омріяному загальноукраїнському дійству, відомому як «Творим, что хотим».
  • Жити по-своєму Заохочення громадян до активної конструктивної самодіяльності, глибоке розуміння, тонке відчуття та вміле модерування дозволять владі стати єдиним цілим з народом.
  • Зняти країну з «ручника» Час нарешті приєднатися до розвиненого світу, де стратегічні дослідження вже давно стали основним засобом інтелектуального управління державою.
  • Президент для «хайпової» нації Формат «бездіяльного Президента» цим і приваблює українців, створюючи неочікувані рейтинги.
  • Як воякам ОУН і УПА одержати статус УБД? Прийняття нової редакції, створить правові підстави для якнайшвидшої видачі посвідчень УБД воякам ОУН і УПА.
  • Служіння та відповідальність Стратегічний план діяльності відомства у справах ветеранів має передбачати відповідальне управління людським потенціалом.
  • Хто очолить ветеранське відомство? Словосполучення «спеціальний статус», який надається новоствореній Держслужбі у справах ветеранів, вже стимулює ажіотаж серед охочих ним скористатися.
  • Анархічне управління в Держслужбі ветеранів У Держслужбі у справах ветеранів майже півтора року панує справжня анархія, що втілилася в державно-управлінську практику.
  • Міністерство ветеранів: хто гальмує його утворення? Невідкладне ухвалення рішення про створення Міністерства у справах ветеранів засвідчить волю уряду до реальної взаємодії з ветеранським середовищем.
  • Українські партизани: від офіційного визнання до статусу УБД Удосконалення нормативно-правової бази дозволить розширити категорію реальних учасників бойових дій із числа борців за незалежність України у ХХ столітті.
  • «Мінсюрр» у часи війни Останнім часом з МінТОТ масово звільняються кваліфіковані кадри, а керівництво перебуває наче у віртуальній паралельній реальності.
  • Невимовна освітня реформа «Нет слов, одни междометия». Так би міг виразити свій емоційний стан Президент України Петро Порошенко, розглядаючи поданий йому на підпис Закон України «Про освіту».
  • Як Ігор Жданов медалі планував Давно час відмовитися від «медального вимірювання» спорту. Основними показниками мають стати доступність майданчиків, наявність спеціалізованих спорткомплексів на житлових масивах…
  • Фальшиві конкурси Законодавці чомусь не потурбувалися чітко окреслити конкретні та прозорі методи оцінювання кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби та подбати про незаангажованість…