Про сектор економічної безпеки, реальні йому загрози, концепцію чи її відсутність, утворення Бюро та наслідки такого утворення, про внутрішні конфлікти ДФС та ДПС, політизацію.
Нормативний аналіз не дає стільки «політичного хайпу», як виявлені умовні мільярдні втрати бюджету та відповідно збережені. Як наслідок звіт ТСК - це тотальна лексика популізму.
Чи справді прийнятий закон надасть можливості реалізувати задекларовані наміри, чи немає у законі правових протиріч та що приховано під загальними визначеннями?
Бюро економічної безпеки так старанно підводять під президентський вплив, що готові пожертвувати сталістю державного управління Уряду та органів виконавчої влади.
Концепція має проголосити розуміння державними органами рівня та особливостей державних загроз у фінансово-економічній сфері та бачення їхнього подолання.
Протиправну діяльність можна припинити лише чіткою диспозицією статей кримінального кодексу, і головне – нормативними обрисами протидії сучасному ухиленню від оподаткування.
Боротьба з тіньовою економікою не повинна завдавати шкоди реальному сектору, а без нормативного визначення критеріїв так званих «скруток», це забезпечити неможливо.
Для створення умов наповнення бюджету існує імітація боротьби з податковими правопорушеннями - процес пошуку податковою службою «винних» у несплаті податків.
З набранням чинності нового порядку зупинення податкових накладних постало питання, що буде з тими платниками, які раніше були внесені до переліку ризикових.