Недофінансування бюджетних видатків і невиконання плану залучення позик мали негативні ефекти для критично важливих галузей бюджетної сфери та гальмували вихід економіки з кризи.
НБУ більше є провідником інтересів фінансового капіталу, ніж «особливим центральним органом державного управління», який має стояти на сторожі інтересів держави і виконувати свій мандат…
У частині видатків державного бюджету пропозиції Верховної Ради оперують незначною кількістю числових параметрів, але рясніють широким переліком необґрунтованих сподівань народних…
Динаміка і структура видатків бюджету відображала як об'єктивні потреби країни, так і політичні уподобання партії влади. Однак бракувало їм стратегічного бачення цілей та шляхів розвитку…
Збурення інфляції у США підвищить вартість зовнішнього фінансування для країн з ринками, що формуються. І до такого повороту Україні варто готуватися вже зараз.
Жорстку бюджетну політику влада має намір реалізувати в 2022-2024, не зважаючи на зміну світового дискурсу та фактичні результати фіскальних консолідацій.
COVID-19 змінив багато сторін нашого буття, включаючи надання стимулів політикам допускати суттєво більші дефіцити та активно накопичувати державні борги.
В основу прогнозу доходів державного і зведеного бюджетів України покладено макроекономічний прогноз уряду, який важко назвати консервативним чи обґрунтованим.
Важливими напрямами протистояння поточній кризи мають бути розвиток внутрішнього ринку капіталів та розширення бази внутрішніх інвесторів у державні цінні папери.
Нездорові державні фінанси та пригнічений внутрішній попит не дозволять національній економіці стати самодостатньою та вийти на висхідну траєкторію розвитку.
Економічні наслідки дефолту суттєво переважать короткострокові вигоди від полегшення фінансового тягаря, а суверенна держава Україна зникне з політичної карти світу.