Фактично міністр повідомив про роботу, яку треба було зробити ще у перші роки відновлення незалежності України. А саме: модернізувати лінії електропередачі насамперед з метою зменшення втрат у них електроенергії. На жаль, цього не було зроблено. Натомість понад 24 роки в Україні будувалися нові електростанції. У зв’язку з цим варто нагадати, що у нас фактично, як спадщина, залишились ще радянські лінії електропередачі та їх менеджмент із втратами електроенергії в середньому 12%. В той час, як тепер, наприклад, втрати у Польщі складають 9%, а в Німеччині – 6%. В середньому в ЄС втрати складають 6 – 9%.
Хочеться вірити, що нова лінія Хмельницький - Київ збудована з використанням найновіших технологій із використанням сучасних методів менеджменту, які дозволять суттєво зменшити втрати електроенергії до європейського рівня.
Модернізація електропередачі в Україні (разом: і ліній, і менеджменту) з метою зменшення втрат електроенергії в середньому з 12%, наприклад до польського рівня (9%), була би співмірна з припиненням експлуатації одного такого блоку, наприклад, як на Хмельницькій АЕС (потужністю приблизно 1 ГВт). До німецького рівня – двох блоків ХАЕС. Звичайно, в разі успішної модернізації, ніхто не зупиняв би діючих потужностей генерації, а вони були б використані для розвитку економіки і збільшення експорту електроенергії.
Отже виходить, зокрема у контексті євроінтеграції, що в Україні у найближчі роки варто модернізувати електропередачу до європейських норм, а не будувати нові електрогенеруючі потужності (станції), де, як правило, є, на жаль, значна корупційна складова.