Нове випробування для Контактного центру міста Києва 1551

Раніше я вже оцінював роботу нововведення КМДА — сайту контакт-центр «1551». Тоді результати обробки мого звернення були невтішними — на поставлене мною питання відповідь давали ну ду-у-уже довго. Але, оскільки в коментарях у соціальних мережах мені були закиди, що хоч питання і було простим, проте є регламент, відповідно до якого обробляються звернення, тому відповідали начебто довго. Через це я вирішив випробувати систему ще раз, трохи ускладнивши завдання, і подивитись, чи вкладуться в терміни цього разу.

Недалеко від мого будинку є дворова дорога з декількома ямами, які вже давно не ремонтувались. З цього приводу 23 серпня я залишив звернення. Його зареєстрували і розписали на КК «Київавтодор», призначивши виконавцем директора Берегового Петра Івановича. Порушивши встановлені системою контрольні строки, Береговий відписався, що зазначена територія знаходиться на балансі Подільської райдержадміністарції, і зовсім не в його компетенції. Проте, саму РДА про моє звернення, як я зрозумів, він не повідомив. Ось так він вирішив проблему. До речі, прошу звернути увагу на орфографію і пунктуацію очільника улюбленої всіма комунальної корпорації, які можете побачити на знімку екрану наприкінці цього запису. :)

Жодних дій з відновлення асфальтного покриття ніхто не вживав, а моє звернення на сайті 1551.gov.ua зависло. Тоді, 7 жовтня я надіслав до КМДА інформаційний запит, в якому просив повідомити, які дії були вжиті у зв’язку із розглядом мого звернення.

Лише після цього запиту, виконавця змінили з «Київавтодору» на КП «Мостицький», встановивши нову дату контролю — 15 жовтня.

Станом на сьогодні жодних робіт на цій ділянці не виконано. Більш того, до них ніхто навіть не приступав... :(

Андрей Богданович Андрей Богданович , Блогер, эксперт по вопросам доступа к публичной информации и борьбе с коррупцией
Читайте главные новости LB.ua в социальных сетях Facebook, Twitter и Telegram