Сагайдак Ілля Вадимович - Заступник голови Київської міської державної адміністрації з питань транспорту та підприємництва, депутат Київської міської ради VІІІ скликання, член постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами.Кандидат економічних наук.
У 2009 році здобув вищу освіту в Київському національному університеті імені Т.Г. Шевченка за спеціальністю фінанси, магістр економічних наук.
У 2012 році пройшов навчання у Гарвардській бізнес-школі в місті Бостон (США), програма «Стратегічний фінансовий аналіз».
З 2009 по 2013 рр. навчався в аспірантурі Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка за спеціальністю гроші, фінанси і кредит. Кандидат економічних наук.
У 2014 вступив до Національної академії державного управління при Президентові України.
Магістратура за спеціальністю «Державне управління»
Трудову діяльність розпочав у 2003 році як бухгалтер у ТОВ «Сувенір».
З 2005 по 2010 – займав посади економіста, бухгалтера та головного бухгалтера комерційних підприємств та банків.
З 2010 по 2011 рр. працював фінансовим контролером у компанії «Nestle» (Нестле Україна).
З 2011 по 2013 рр. обіймав посаду директора компанії «Phoenix Capital» (Фенікс капітал).
З 2013 по 2014 рр. помічник-консультант народного депутата України.
З травня 2014 року працював на посаді першого заступника голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
З серпня 2014 по березень 2016 року очолював Святошинську районну в місті Києві державну адміністрацію.
З березня 2016 року призначений заступником голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень.
Вирішувати проблему заторів потрібно не з широких магістралей, а зі зручного громадського транспорту, заради якого люди пересядуть із власних авто.
В столиці була розроблена концепція розвитку велосипедної інфраструктури і виділений план на 2017 рік.
Один із варіантів розв’язки помітно вирізняється серед решти - це трирівнева розв'язка з реверсним розподільчим кільцем.
Велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов'язком – утримувати в належному стані інфраструктуру столиці та погано контролює якість капітальних ремонтів.
З міжнародного досвіду Е-квиток позитивно вплине і на соціальні аспекти - знизяться ДТП, попит на громадський транспорт зросте, попит на використання власного авто впаде, збільшиться…
Вчора комітет з питань забезпечення правоохоронної діяльності Верховної Ради України підтримав наш законопроект по паркуванню 5364.
27 грудня в Київському науково-дослідному інституті судових експертиз при Міністерстві Юстиції України я пройшов тест на поліграфі. Це перший прецедент в КМДА.
Пропозиція громадського транспорту в міжпіковий час не має зменшуватися настільки сильно, як це є сьогодні. Це доводить аналіз часу відправлень в столиці, який провели на початку 2015…
Маршрутні таксі опинилися останніми в рейтингу громадського транспорту. Це спричинено поганим станом рухомого складу, відсутністю комфорту для пасажирів, перевантаженістю маршрутних…
Отже, країни Західної Європи мають за правило віддавати перевагу пішоходам і використовують наземні переходи в центрі міста. Дещо інша ситуація в Східній Європі, адже до її міст добрались…
У 2009 році Київрада уклала із ТОВ «Укррослізинг» договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену. Згідно цієї домовленості метрополітен отримав 100 вагонів. Проте сума…
Існуюча система паркування транспортних засобів має і законодавчі і організаційні вади та не відповідає ні потребам учасників дорожнього руху, ні вимогам населення, ні європейським…