
Відправлення були згруповані погодинно, після чого отримані показники було згладжено методом рухомого середнього.Проведений аналіз демонструє такі тенденції:
1. Не зважаючи на очевидні пікові періоди, мобільність мешканців в денний період падає не настільки сильно, наскільки прийнято вважати, і складає понад 75% від пікової мобільності, що видно на Рис. 1. Це означає, що пропозиція громадського транспорту в міжпіковий час не має зменшуватися настільки сильно, як це є сьогодні.

2. Для шарів попиту «Дім-Робота», «Робота-Дім», «Дім-ВНЗ» та «ВНЗ-Дім» наявні яскраво-виражені пікові періоди та сильне зменшення мобільності протягом дня. При чому, якщо ранкові пікові періоди практично співпадають (див. Рис. 2 та Рис. 3), то вечірні пікові періоди для шару попиту «ВНЗ-Дім» зміщені на 3 години раніше. Таким чином, максимальний потік студентів додому припадає на 15-ту годину вечора. Також, варто звернути увагу, що поїздок за студентськими шарами попиту майже в 20 разів менше, ніж для робочих шарів попиту, тому масштаб Рис. 2 та Рис. 3 неоднаковий.


3. Аналіз розподілу відправлень за шарами попиту «Дім-Інше» та «Інше-Дім» показує, що саме вони компенсують радикальне зменшення кількості поїздок в денний час, як видно на Рис. 4.
