На прикріплених слайдах кожен з вас може побачити та зробити власні висновки, куди вкладалися великі кошти і який результат з цього вийшов. Деяким ремонтам немає і півроку.
Всі ці недоліки, як неякісна спайка, повздовжні та поперечні тріщини, просідання асфальто-бетонного покриття, хвилястість і ямковість, а також відсутність дорожньої розмітки - це, як мінімум, дискомфорт для водіїв, аварійні ситуації на дорогах, пошкоджені транспортні засоби, а головне витрачені на вітер податки та збори киян.
Все це відбувається через неякісну підготовку дорожнього полотна і порушення технології укладання асфальто-бетонної суміші, або взагалі неякісних матеріалів.
(Зверніть увагу, що фотозвіт проходив в період 21-23 лютого, коли зійшов сніг і ми змогли виявити дефекти).
Місто бачить, що велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов'язком – утримувати в належному стані інфраструктуру столиці та погано контролює якість капітальних ремонтів.
Виходячи з цього, я пропоную залучати компанії з перевіреною репутацією та світовим ім'ям для обслуговування столичних доріг з контрактами, в яких передбачені гарантії та серйозні штрафні санкції за неприбраний сніг та ями на дорогах. Головне, що практики залучення підрядників з сумнівною репутацією взагалі немає бути!
В Україні існують такі приклади на ділянках міжнародної траси, яка була побудована за кошт ЕБРР. Іноземна компанія завжди вчасно прибирає сніг, відсутні ями, а комісару ЕБРР тільки залишається регулярно оглядати об'єкт.
Штрафні санкції настільки високі, що ні у кого навіть не виникає думки запустити дорогу, навіть затримати прибирання снігу.
Щодо капітального ремонту, то ні тріщин, тим паче ям, після ЯКІСНОГО ремонту асфальтового покриття не може бути.
Досить прикриватися тим, що в Києві неконтрольований рух великогабаритного транспорту, постійні перепади температури тощо.
Як приклад, Бориспольська траса не знаходиться в іншому кліматичному поясі і по ній регулярно рухаються фури.