Народний депутат України VI, VII і VIII скликань (фракція ВО «Батьківщина»). Член Політичної Ради ВО «Батьківщина».Народився 26 вересня 1973 року в м. Червоноград Львівської області у родині військовослужбовця. Згодом родина, у зв’язку зі службою батька, переїхала до м. Прилуки Чернігівської області.
У 1992 році закінчив Прилуцьке медичне училище за фахом фельдшер-акушер. Потім працював фельдшером приймального відділення Прилуцької центральної міської лікарні.
З 1998 до 2002 — депутат Прилуцької міської ради.
У 2000 році засновує Благодійний фонд «Європа». Нині народний депутат - його почесний президент. За ініціативи Валерія Дубіля благодійний фонд з часу існування започатковує понад 30 соціальних програм для мешканців Чернігівщини. Найвідоміші – «Твоя квартира починається з під’їзду», «Дитячий майданчик у кожен двір», «АРТ-канікули», «Програма підтримки учасників ІІ Світової війни», «Від Миколя до Різдва», «Програма підтримки освітніх закладів» та інші.
У 2004 році здобув ступінь магістра в галузі економіки, закінчивши Київський національний економічний університет (спеціальність «Економіка і підприємництво»).
З 2006 до 2008 — депутат Дніпровської районної ради м. Києва.
З 9 червня 2008 до 12 грудня 2012 — народний депутат України 6-го скликання від «Блоку Юлії Тимошенко», № 174 в списку. Член Комітету Верховної Ради з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики.
На парламентських виборах 2012 р. був обраний депутатом Верховної Ради України по одномандатному мажоритарному виборчому округу № 205 від партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина». За результатами голосування отримав перемогу, набравши 50,20% голосів виборців. Заступник голови Комітету Верховної Ради з питань бюджету.
На наступних парламентських виборах включений до виборчого списку партії ВО «Батьківщина» №19. 9 червня 2015 року Центральна виборча комісія зареєструвала Валерія Дубіля народним депутатом.
04 березня 2016 року обраний конференцією Чернігівської обласної партійної організації ВО «Батьківщина» головою. 16 березня того ж року зареєстрований в юстиції як голова обласної парторганізації.
Одружений, батько чотирьох дітей, дідусь.
Коли медзаклади другого і третього рівня перейдуть на оплату за послугу, їх утримуватимуть пацієнти.
Скільки ж вартує фінансова відповідальність уряду за медичну реформу і чи зможе він її витримати?
У бюджеті неможливо акумулювати суми, достатні для фінансування системи медичного обслуговування в регіонах.
Механізм оплати праці лікарів, який застосовують у розвинених країнах, не стимулює медпрацівників в Україні підвищувати свою продуктивність.
«Реформа», яку впроваджує влада, діятиме виключно до президентських виборів. Бо жодних конструктивних кроків, які б реформували систему для людей, зроблено не було.
Покрити дефіцит лікарів реально за 9-16,5 років. З ким пацієнтам підписувати договір до цього часу?
Батьки школярів однієї з чернігівських шкіл побоюються, що у навчальному закладі їхніх діток ліквідують посаду медсестри у зв’язку з медреформою.
Саме підтасовкою фактів влада і проводить «реформу» – просто перетасовує фінансові потоки. А мала б знайти додаткові гроші щоб, ввести страхову медицину та продумати кожен крок реформи…
Непродумана і скоростигла «медична реформа», яка узаконює безправ'я громад і вседозволеність влади, вже є реальністю - закони прийняті і підписані.
Головна причина чергового провалу проекту МОЗом – відповідальне профільне Міністерство не забезпечило його підготовку й організацію, а також не проконтролювало його реалізацію.
Ситуація січня викликає як мінімум подив – МОЗ забило на сполох тільки після публічного звернення, і також рекомендує батькам провести щеплення, посилаючись на наявність вакцин.
Нова система закупок призвела до того, що гроші місяцями залишаються на рахунках міжнародних організацій, на стільки ж затримуються і поставки ліків. Для важкохворих це - смертний…
Екстрена меддопомога – це служба, яка сьогодні фактично закриває «хвости» інших напрямків.
Без запровадження в Україні обов'язкового медичного страхування на медицину очікує колапс.
Опублікований Ольгою Богомолець результат розрахунків вартості медичних послуг, сколихнув Україну і налякав місцеву владу.
Медицину перетворили на поле для політичних боїв: «реформатори» пропонують нам з одного напрямку перекласти гроші на інший.
Які наслідки матиме запровадження медичної реформи для лікарів і пацієнтів? Спробую зняти нав’язані МОЗом рожеві окуляри.
18 жовтня на Національному форумі охорони здоров’я ми разом із понад 1000 спеціалістів скоординуємо перші кроки у проведенні медичної реформи.
Призначити Міністра однієї з найважливіших галузей – галузі охорони здоров’я вимагають не тільки народні депутати, а вся медична і пацієнтська спільнота.
Діяльності МОЗ Рахункова палата дала нищівну оцінку. Наведу частину висновків, які стосуються діяльності Міністерства у сфері міжнародних закупівель ліків.
Плутанина в законопроекті тільки примножувалася з кожним наступним порушенням регламенту при його розгляді.
Профільний комітет встиг розглянути тільки 50 із поданих 886 поправок до законопроекту «Про державні гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів».
Звертаюсь до Вас публічно, оскільки вважаю, що зараз перебіг медичної реформи під загрозою зриву.
Ініціативи МОЗ призведуть не до підвищення зарплатні сільським медпрацівникам та поліпшення якості надання медичних послуг, а навпаки до скорочення мережі.
Прийняття закону про автономізацію медичних закладів - це лише перший крок на шляху до розбудови медичної галузі в Україні.