Освіта: інженер-механік, економіст-фінансист, магістр державного управління
Сфера фахових інтересів: державне управління, аграрна політика, промислова політика, кредитна політика.
Пакет законів про ринок землі зробив певний базис можливих вариантів розвитку подій в земельних відносинах.
Закон щодо протидії рейдерству створив нові правила поновлення договорів оренди та застосування переважного права орендарем.
Орендарі все сильніше затискують в кут власників землі, щоб накинути зашморг.
Проект закону №3131 - це не про детінізацію – це осучаснений аналог «продрозверстки» від новітніх орендарів.
Протидіяти законам, ухваленим в інтересах орендарів землі, може лише участь власника землі в Товаристві власників землі.
У планах відкривачів ринку землі - вирішення питання, як змусити власників землі або продавати землю, або змусити їх залишатися в орендних відносинах.
Орендарю не хочеться ділитися прибутком із власником землі й платити в кілька разів більше, ніж та орендна плата, яка платиться сьогодні.
Право розривати договір оренди землі за ініціативою її власника є позитивним ринковим механізмом, яке так необхідне для зміни земельних відносин.
Закон про обіг земель жодним чином не стосується селянина, громадянина України, українського народу, держави Україна.
Формування основних тез законопроекту відбувалося на основі бажань та мотивацій власників землі сільськогосподарського призначення.
Необхідний закон, який би оптимально вирішив проблемні питання земельних відносин і був спрямований на припинення дискримінації власників землі.
Мораторій не продовжуємо, але він продовжується (живіше всіх живих). Закон повинен бути законом, а не здогадками якогось таємного послання.
Проблема управління Києвом вже критична і відчутна: у міста немає керівництва, а, головне, взагалі ні у кого немає стратегії успішності міста і столиця все більше відстає у розвитку…
В ситуації, яка зараз склалася, важливим і ефективним кроком зі сторони законотворців мають стати законодавчі зміни в інтересах власників землі, а не в інтересах бізнесу.
Головною ідеєю пропозицій і поправок повинно стати формування можливостей для відновлення розвитку аграрної галузі за участю виключно українців.
Ухвалений в першому читанні Проект Закону про обіг земель сільськогосподарського призначення передбачає відкриття цілого набору негативів та їх наслідків.
У боротьбі між офісно-президентською моделлю так званого ринку земель та олігополістичною моделлю, перемагає остання.
Ми повинні думати не про правила ринку, а ми повинні формувати права і можливості для селян, українців.
Відкривачам ринку земель необхідно законодавчо надати власнику землі право в односторонньому порядку «припиняти» договори користування землею.
При заповненні інформаційного простору бажанням владних економістів приватизувати все державне Коломойський говорить про важливі для країни речі, які поки що зрозумілі далеко не всім…
Перед тим, як назвати відкриття так званого «ринку земель» для розпродажу українських земель земельною реформою, необхідно закінчити розпочате на початку 90-х перетворення українського…
Єдиною можливістю відновити і розвинути аграрну галузь та економіку країни в цілому є перетворення селян-власників землі на власників аграрного виробництва.
Народна земельна реформа – реформа, з якої необхідно починати відновлювати економіку. Це реформа, яка забезпечить вирішення всього спектру соціально-економічних проблем країни.