1. Десятников Михаил г.Котовск. В июле 2010 года Котовским отделом Государственной исполнительной службы открыто исполнительное производство о принудительном взыскании и 28.08.10 г. исполнительное производство закрыто в связи с его исполнением, однако гос.исполнительном не взыэ ?кано с должника исполнительный сбор в счет гос.бюджета в сумме 309,63. Только после неоднократных письменных заявлений через четыре месяца исполнителный сбор был взыскан, гос.исполнитель пытался использовать свое служебное положение и таким образом пытался освободить должника от уплаты исполнительного сбора, однако за это никакого наказания не понес и продолжает работать.
2. Студеникин Василий г. Котовск. По решению суда был наложен арест на денежные средства и имущество кредитного союза, гос. исполнитель пришел в офис должника и осуществил опись и арест имущества, только то которое посчитал нужным, исключив из ареста дорогостоящее имущество и денежные средства, которые на момент ареста находились в офисе. До настоящего времени никакого наказания никто не понес.
3. Левицкий Виталий г.Котовск. В феврале 2010 года письменно обратился в Котовский городской исполнительный комитет о предоставлении информации копии решения Горсовета о тарифах на комунальные услуги, в чем ему было отказано. При повторном обращении в Одескую облгосадминистрацию обращение было расм отрено на комиссии Облгосадминистрации и принято решении о незаконных действиях Котовского горисполккома и материалы направлены для принятия решения о корупционных действиях в Котовскую межрайонную прокуратуру, которая никаких мер не приняла до настоящего времени.
4. Пугач Павел г. Котовск. Осенью 2009 года с его автомобиля было украдено имущества и с целью скрыть это, преступники сожгли автомобиль. Котовский городской отдел милиции отказался возбуждать уголовное дело и не разыскивал преступников. Только через 6 месяцев, дело было возбуждено лишь по факту кражи, в возбуждении уголовного дела по факту уничтожения автомобиля отказано.
5. Яковищенко Николай г.Котовск. Находясь в местах лишения свободы судьей Котовского суда был признан умершим и в связи с эти его дом был продан. В настоящее время не имеет где проживать и не может отменить решение суда о продаже дома. Вот только некотрые факты корупции.
*** Хто закрив двері перед журналістами та що міська влада розглядає на своїх засіданнях за зачиненими дверми?
Вас ніколи не цікавило, як відбуваються засідання Котовського міськвиконкому? Але там приймаються важливі рішення, такі як наприклад підвищення тарифів на транспорті, комунальних та інше. Та поки і я не можу Вам цього розповісти.
24 лютого 2011 року я за півгодини до початку засідання прийшов в Котовський міськвиконком. До кабінету мера заносили додатково стільці і якось жваво в коридорах бігали рядові працівники виконкому. Такої, як прес-служби в Котовському міськвиконкомі не існує, тоді я просто зайшов до кабінету керуючою справами міськвиконкому Мамалиги К.П.
Обстановка в кабінеті мене трохи вразила, кабінет краще обставлений ніж кабінети деяких заступників міського голови. Я представився та надав своє посвідчення редакції газети „Чорноморські новини” повідомивши, що дізнавшись про засідання міськвиконкому, до речі цю інформацію ніде офіційно не можливо отримати газети не друкують, на Інтернет сайті не має, бажаю на ньому бути присутнім. Не сказати, що це здивувало керуючу справами, але вона завченими фразами почала мені пояснювати, що це не можливо. Щось там розповідала, про акредитацію. Та відповісти на питання яким рішенням виконкому передбачена акредитація та її порядок не спромоглась. Я не став сперечатись з особою, яка напевно ще працювала за влади Брежнєва десь у міському апараті КПРС та розповідати їй про взятий курс на демократію нашої держави, покинув кабінет. Іншого виходу не має як згідно Закону „Про інформацію” мною буде направлено інформаційний запит на отримання вказаного рішення міськвиконкому.
В коридорі я побачив колег з комунального підприємства Котовське ефірне телебачення, які без зайвих перешкод зайшли до кабінету міського голови, авжеж репортаж на місцевому телеканалі буде без прямої мови з „потрібними” поза кадровими коментарями диктора.
Поки перебував біля міськвиконкому, побачив свого колегу з газети „Котовська реклама” він дуже поспішав, хоча до початку засідання міськвиконкому залишалось часу.
До міськвиконкому з’їжджались члени виконкому та керівники управлінь.
Мені залишилось тільки сфотографувати двері міськвиконкому та поки я це робив, з’явився кореспондент „Котовської реклами”, який підійшов до мене та розповів, що його теж не пустили на засідання міськвиконкому. Та йому поталанило більше, він потрапив навіть до міського голови. „Вас не запрошували” - такою фразою було відмовлено журналісту в присутності на засіданні Котовського міськвиконкому. Колега зразу же написав заяву, про перешкоджання журналістській діяльності та звернувся з нею до прокуратури.
Я написав до міськвиконкому запит про видачу мені копії рішення засідання міськвиконкому від 24.02.2011 року. Пройшов час та відповідь так і не надходить, мабуть дуже тяжко виготувати копію та надати мені її, треба чекати цілий місяць?
Але ж зайшовши на сторінку офіційного Інтернет сайту м.Котовська в розділі новини http://kotovsk-city.gov.ua/Page-578.html, ба ми можемо прочитати статтю „За матеріалами засідання виконавчого комітету міської ради”. Це ж уривки з рішення того самого виконкому яке я вимагаю. Так чому до цього часу нам не надано самого рішення міськвиконкому?
Можливо міська влада не хоче оприлюднити інформацію щодо таких питань: „про затвердження нового складу міської координаційної ради з питань співпраці виконавчих органів Котовської міської ради з правоохоронними органами”.
Дуже б зацікавило громаду питання, щодо: „ про надання службової житлової площі, про виключення квартир з числа службових”. А що значить таке: „встановлення скоригованого тарифу на послуги з теплопостачання для споживачів міста”. Тобто тихе підвищення тарифів на послуги з теплопостачання?
Виконавчий комітет міської ради констатував: „Забезпечуються принципи гласності та відкритості, звітності виконавчих органів міської ради перед територіальною громадою міста. Залучаються міські ЗМІ з питань інформування населення”.
Якби це насправді так було, є підстави вірити, що спроби створити «керовану» демократію в тоталітарному стилі з обмеженням доступу до висвітлення роботи органів місцевого самоврядування можуть провалитися. Віталій Левицький м.Котовськ, Одеська область
з сайту http://kotovsk.ucoz.ua/news/khto_zakriv_dveri_pered_zhurnalistami_ta_shho_miska_vlada_rozgljadae_na_svojikh_zasidannjakh_za_zachinenimi_dvermi/2011-03-13-293 http://kotovsk-live.ucoz.ua/
АНТИДЕМОКРАТИЗМ ПО-КОТОВСКИ, ИЛИ КАК ПРИНИМАЕТ РЕШЕНИЯ ГОРИСПОЛКОМ!..
Горисполком Котовска перешел на работу в «закрытом» режиме… Каждый месяц мэр города собирает в своем кабинете начальников управлений и отделов, и проводит заседание. В этом месяце такое «заседание» для СМИ прошло за закрытыми дверями! Двоих журналистов просто не пустили на это мероприятие.
24 февраля намечалось очередное заседание горисполкома. Журналиста «Черноморських новин» не пустили даже в приемную – под предлогом, что у того нет аккредитации (которая является уже давно необязательной для журналистов), а корреспонденту газеты «Избирком» и помощнику депутата Сергея Гинкула все же удалось «прорваться» к городскому голове – но тот ответил весьма загадочно – «Вас не приглашали!»… Вот так, раз не приглашали, будьте добры никуда не появляться! Интересно, что ТВ КЭТ присутствовало на мероприятии. Конечно, это ТВ высветит все как «надо», оно же и финансируется из местного бюджета. Может быть, некоторые представители власти забыли, что власть должна работать ДЛЯ народа, а не народ должен работать ДЛЯ власти (или на власть).
Мы попытались разобраться, что же такое «сверхсекретное» рассматривал городской голова с представителями исполкома. На вопрос начальнику орготдела Александру Шалашному, какие вопросы рассматривались, чиновник только пожал плечами и ответил, что «не помнит»… Все же, удалось выяснить, что первым вопросом было представление «Справки» о состоянии исполнительной дисциплины исполнительных органов госсовета за 2010 год, по которому докладывал… Александр Шалашный. Отметим только, что согласно этой справки (которую удалось все-таки получить), количество документов, которые поступили в исполком, увеличилось в 1,5 раза за последние 7 лет, а нарушений за это время зафиксировано… 0 (ноль)! Напомним, совсем недавно, в январе этого года, работники исполкома представляли проект решения… без самого документа. Депутатов «заставили» проголосовать за повышение окладов руководящему составу горисполкома, а документ из них так и никто не видел, в местных СМИ его также не было. Мало того, согласно этой же справке, в 2010 году горисполком получил 2080 входящих документов, по которым всего 7 (!) принято решений непосредственно решениями горсовета (0,13 %), то есть депутатами.
И, наконец, нам таки удалось выяснить, что на этом «заседании» рассматривался и тариф на проезд в маршрутках города! Мало того, что журналистов «не приглашали», не приглашали на это заседание и непосредственно депутатов горсовета - главу комиссии по предпринимательству и торговле (который должен был теоретически представлять интересы предпринимателей-собственников маршрутных такси). Скорее всего, людей, которых избрали котовчане, просто не желали там видеть.
После завершения заседания исполкома нам удалось попасть на прием к меру, чтобы получить разъяснения, почему же нарушается Закон Украины «Про засоби масової інформації», а мероприятие проводилось закрыто? Ответ был прост – «вас никто не пытался не пустить, просто нужно было прийти заранее»! То есть, перед началом заседания – это не заранее, нужно было прийти за день, скорее всего. Для чего? Это загадка и для нас, журналистов…
Хочется работникам горисполкома еще раз напомнить несколько документов, регламентирующих работу журналистов в Украине, за нарушение которых законодательством предусмотрена ответственность: Закон Украины «Про друковані засоби масової інформації в Україні», ст. 26 о правах и обязанностях журналиста регламентирует его работу, в частности,
«журналіст має право:
1) на вільне одержання, використання, поширення (публікацію) та зберігання відкритої за режимом доступу інформації;
2) відвідувати державні органи влади, органи місцевого і регіонального самоврядування, а також підприємства, установи і організації та бути прийнятим їх посадовими особами».
Скорее всего, заседания горисполкома в г.Котовске – «не открыты» по режиму доступа к информации.
Статья 2 Закона Украины «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації» предусматривает, что «Засоби масової інформації України відповідно до законодавства України мають право висвітлювати всі аспекти діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані надавати засобам масової інформації повну інформацію про свою діяльність через відповідні інформаційні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, забезпечувати журналістам вільний доступ до неї, крім випадків, передбачених Законом України «Про державну таємницю», не чинити на них будь-якого тиску і не втручатися в їх виробничий процес. Засоби масової інформації можуть проводити власне дослідження і аналіз діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, давати їй оцінку, коментувати».
Опять же, заседание горисполкома наверное представляет для СМИ «государственную тайну». По факту нарушения прав журналистов в горрайонную прокуратуру Котовска было направлено заявление. Надеемся, прокуратура примет соответствующее решение, в будущем о дальнейшей работе исполнительной власти мы будем информировать котовчан без проблем.
Александр Украинец Стаття з газети м.Котовськ, Одеської області, „Котовская реклама”
Д О В І Д К А МАМАЛИГА КАТЕРИНА ПАВЛІВНА Член виконавчого комітету Котовської міської ради VІ скликання
Рік народження – 1955
Національність – українка
Освіта – вища, закінчила Одеський технологічний інститут харчової промисловості в 1977 році
Спеціальність за освітою – інженер-економіст
З 1977 року по теперішній час працює – виконавчий комітет Котовської міської ради – економіст, голова міської планової комісії, секретар міськвиконкому, керуюча справами міськвиконкому
Котовский горисполком: «аппетитная» традиция На пятой по счёту сессии «новоизбранного» горсовета достаточно смело, а может даже это мягко сказано, но всё же на повестку дня был выдвинут «дополнительный» вопрос. Заключил в себе этот вопрос проект решения «О надбавках к должностным окладам». С вопросом выступил ни кто иной, как «изголодавшаяся» Екатерина Павловна Мамалыга, руководящая делами горисполкома. Аргументы ею были приведены «стандартно неоспоримые», традиция ведь – ежегодно повышать оклады работникам горисполкома. О тех простых котовчанах не имеющих «мэрских» чинов, кому уже урезали оклады в 2011 году, ей конечно предпочтительнее не думать и не вспоминать, чего госпожа Мамалыга с нескрываемой смелостью и придерживается. Простые горожане ведь у нас выносливые, вынесут и урезание зарплаты одновременно с повышением цен, или даже вообще увольнение в связи с сокращением штата. А вот «мэрские» чины очень уж привязались к традиции повышения собственных окладов, и теперь для них это нечто сродни глотка воздуха. Кабы не задохнулись что-ли?..
По скромно произносимым словам госпожи Мамалыги, надбавка мэра составит 25% от его оклада, руководящей делами – 15%, заместители и начальники – от 10 до 15%.
Решение по этому немаловажному «дополнительному» вопросу было принято – «за» проголосовали 27 из 30 «новоизбранных» депутатов. Может для кого-то событие невероятное, но теперь уж очевидным должно быть для всех.
А не пора-ли менять традиции «мэрских» чинов?..
http://akm-kotovsk.at.ua/news/kotovskij_gorispolkom_appetitnaja_tradicija/2011-01-21-135 Пресс-служба АКМ-Котовск
Таємні рішення міської влади
Наприкінці жовтня минулого року відбулися місцеві вибори. Результати відомі всім. Відверто кажучи, хто отримає перемогу у більшості регіонів України, сумнівів ні в кого і не викликало. У тому числі і в Котовську. Розписувати персональний склад міської ради не буду — нема сенсу.
Хочу розповісти про прозорість роботи новообраної влади.
За каденції нової міської ради відбулося п’ять сесій. Про перебіг пленарних засідань нам періодично розповідає міський телеканал КЕТ (Котовське ефірне телебачення), який, як на мене, надає населенню доволі дозовану інформацію — лише те, що місцева влада дозволяє донести до широкого загалу. Місцева преса та офіційний сайт Котовська теж не містять конкретної інформації щодо результатів діяльності наших обранців.
Повідомив КЕТ і про п’яту сесію міськради. Диктор солодким голосом прощебетала, що під керівництвом міського голови сесія розглянула 18 питань, оголосивши лише назви деяких з них, і що з усіх були прийняті відповідні рішення. Однак ці «відповідні рішення» також не озвучили.
Вкотре зайшов на офіційний сайт міста Котовська, щоб отримати якусь конкретнішу інформацію. Адже на сесії розглядалися земельні, податкові та інші важливі питання. Особливих ілюзій не мав. Зайшовши за посиланням на сторінку новин офіційного сайта міста (http://kotovsk-city.gov.ua/Page-119.html), прочитав майже те саме, що почув по КЕТ. Щоправда, в кінці повідомлення було вказано, що детальніше ознайомитися з порядком денним п’ятої сесії можна в розділі сайта «Міська влада» — «Міська рада» — «Пленарні засідання». Зайшовши на вказану сторінку, знайшов там лише порядок денний сесії, у якому були перелічені назви питань та прізвища і посади доповідачів по них. Тексту рішень не знайшов. Це, до речі, стосується інформації всіх без винятку засідань міської ради.
З цього приводу виникає багато запитань. А чи є обов’язковими до виконання такі рішення міської ради, якщо вони не оприлюднені у законний спосіб у ЗМІ? Адже згідно з вимогою п. 5 статті 59 закону «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію.
Я, як житель міста і член міської громади, хотів би знати, як наповнюється і використовується місцевий бюджет. Чому, наприклад, повний текст бюджетного розпису не міститься на офіційному сайті міста, не оприлюднений у місцевих ЗМІ? Адже ми всі можемо вільно ознайомитися з головним фінансовим документом держави, а також з усіма рішеннями і постановами на офіційному сайті Верховної Ради. Крім того, засідання вищого законодавчого органу країни транслюються у прямому ефірі парламентським телеканалом і завжди можна побачити і почути виступи народних депутатів, а також результати їх голосування.
У нашому ж місті все навпаки. Щоб отримати будь-яку інформацію, треба пройти кілька кабінетів з чиновниками. При цьому перед тим, щоб отримати цю інформацію, обов’язково почуєш запитання «Хто ви і навіщо це вам?». А коли у відповідь говориш з посиланням на норми законодавства про своє право на вільне отримання інформації, яка не містить грифу секретності, то виходить зовсім інша розмова і чиновник починає соватися на стільці.
Взагалі, складається таке враження, що місцевій владі вигідно тримати всіх нас за дурнів, щоб прості люди були непоінформовані, у правовому сенсі неграмотні, тому що так легше всіх обманювати, замилювати очі. Втім, це не враження, це факт із нашого життя. І лише ми, громадяни, можемо змусити їх змінити таку «норму» на прийнятну для міської громади, сприяти тому, щоб все нині таємне стало явним.
А ще для цього треба у вирішальні моменти нашого з вами суспільного і політичного життя робити вірний вибір, приймати відповідальні рішення розумом і серцем.
Володимир ВЕЛИКИЙ. м. Котовськ.
з газети „Чорноморські новини” http://chornomorka.com/node/3414
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Голові Котовської міської Ради Одеської області Іванову А.П. 66300, Одеська область, м. Котовськ, пр-кт. Котовського 2 громадянина України Левицький Віталій Олександрович, позаштатний кореспондент газети „Чорноморські новини” інд. 66300 прож. Одеська область, м.Котовськ, вул. 50 Років Жовтня 109 кв. 3
Шановний, Анатолій Павлович,
На підставі ст.34 Конституції України, ст.5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" №2657-XII від 02.10.92 прошу Вас надати письмову інформацію, котра мені необхідна для реалізації моїх прав та інтересів як громадянина України та кореспондента газети „Чорноморські новини”, а саме:
1. Рішення V сесії 6 скликання Котовської міської Ради.
2. Бюджет м.Котовськ на 2011 рік.
3. Програму соціально-економічного розвитку міста Котовська на 2011 рік.
Прошу Вас взяти до уваги, що цього запита надіслано у рамках здійснюваного правозахисниками моніторингу стану дотримання права громадян на інформацію і що цю інформацію буде використано для підготовки звіту про дотримання прав людини в Україні, котрий буде оприлюднено в Україні і за кордоном.
Заздалегідь дякую Вам за увагу до цього запиту і не сумніваюся, що Ваша компетентна співпраця відповідатиме проголошеному керівництвом держави курсу на реалізацію принципу верховенства права та забезпечення прозорості діяльності органів влади.
Відповідь на інформаційний запит прошу надати, відповідно до вимог ст. 33 Закону України „Про інформацію”, на вищевказану адресу. З повагою,
28.02.2011 р.
__________ Левицький В.О.
Котовської міському голові Іванову А.П. 66300, Одеська область, м. Котовськ, пр-кт. Котовського 2 громадянина України Левицький Віталій Олександрович, позаштатний кореспондент газети „Чорноморські новини”, конт. тел.0991400139 інд. 66300 прож. Одеська область, м.Котовськ, вул. 50 Років Жовтня 109 кв. 3
Шановний, Анатолій Павлович,
Після публікації в газеті „Чорноморські новини” № 013 (21183) від 12 лютого 2011 року статті „Таємні рішення міської влади”, мене як кореспондента вказаної газети не було допущено на засідання Котовського міськвиконкому, що є фактом цензури та перешкоджає здійсненню моєї журналістської діяльності.
Прошу Вашого сприяння у реалізації мого права та здійснення професійної діяльності передбаченого Законом України "Про інформацію", Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» у здійсненні професійної діяльності, забезпечити безперешкодний доступ до висвітлення діяльності Котовського міськвиконкому та Котовської міської Ради: попереджати про проведення нарад та інших заходів, вільно відвідувати та бути присутнім на засіданнях та нарадах вказаних органів, їх окремих комісій, робочих груп тощо, забезпечити стенограмами, протоколами та іншими матеріалами.
. З, повагою, 28.02.2011 р. __________ Левицький В.О.
Котовської міському голові Іванову А.П. 66300, Одеська область, м. Котовськ, пр-кт. Котовського 2 громадянина України Левицький Віталій Олександрович, позаштатний кореспондент газети „Чорноморські новини”, конт. тел.0991400139 інд. 66300 прож. Одеська область, м.Котовськ, вул. 50 Років Жовтня 109 кв. 3
Шановний, Анатолій Павлович,
На підставі ст.40 Конституції України, ст.1, частини третьої ст.3, ст.5, 7, 20 Закону України "Про звернення громадян" №393/96-ВР від 02.10.96, прошу Вашего сприяння у реалізації мого закріпленого Конституцією (ст.34) та Законом України "Про інформацію" №2657-XII від 02.10.02 громадянського права на отримання інформації.
Керуючись вищевикладеним, прошу Вас надати мені у письмовому вигляді рішення засідання Котовського міського виконавчого комітету від 24.02.2011 року.
Заздалегідь дякую Вам за увагу до цього звернення і не сумніваюся, що Ваша компетентна співпраця відповідатиме проголошеному керівництвом держави курсу на реалізацію принципу верховенства права та забезпечення прозорості діяльності органів влади.
Відповідь на звернення прошу надати в строк, передбачений ст.20 Закону України "Про звернення громадян", на вищевказану адресу.
З, повагою, 28.02.2011 р. __________ Левицький В.О.
Депутату Котовської міської Ради Валевському О.О. Левицький Віталій Олександрович, позаштатний кореспондент газети „Чорноморські новини”, конт. тел.0991400139 інд. 66300 прож. Одеська область, м.Котовськ, вул. 50 Років Жовтня 109 кв. 3
Заява
Котовським міським виконавчим комітетом Одеської області в друкованих засобах масової інформації (пресі) не висвітлюються засідання вказаного органу, їх дата проведення та не оприлюднюються їх рішення.
24.02.2011 року об 13.30 годин, я як позаштатний кореспондент газети „Чорноморські новини” дізнався про проведення засідання Котовського міськвиконкому, яке відбувалось в кабінеті Котовського міського голови та намагався потрапити на це засідання, однак керуюча справами Котовського міськвиконкому Мамалига К.П. мені заборонила бути присутнім на засіданні, посилаючись на відсутність у мене акредитації, яка не передбачена жодним рішенням Котовського міськвиконкому. Своїми діями Мамалига К.П. перешкодила мені у здійсненні моєї професійної діяльності.
Прошу направити депутатський запит, щодо перешкоджання участі ЗМІ, крім Котовського ефірного телебачення, в засіданні Котовського міськвиконкому, яке відбулось 24.02.2011 року.
З, повагою, 28.02.2011 р. __________ Левицький В.О.
Начальнику Котовського МВ ГУМВС України в Одеській області Лещенко І.В. Левицький Віталій Олександрович, позаштатний кореспондент газети „Чорноморські новини” інд. 66300 прож. Одеська область, м.Котовськ, вул. 50 Років Жовтня 109 кв. 3
З А Я В А
28 лютого 2011 року, я згідно Закону України „Про інформацію” письмово звернувся до голови Котовської міської Ради та голови Котовського міськвиконкому, щодо отримання публічної інформації, яка не була оприлюднена в засобах масової інформації.
14.03. 2011 року мною було отримано відповідь з якої йдеться, що в доступі до відкритої інформації мені відмовлено.
Прошу порушити адміністративну справу за ознаками корупційних дій, ст. 4 ч.4 Закону України „Про засади запобігання та протидії корупції” відносно державного службовця керуючею справами Котовського міськвиконкому Мамалиги К.П.
14.03.2011 р. ___________ Левицький В.О.
Приклад відстоювання прав на свободу слова в Чернівцях
Мер Чернівців запевняє, що не тисне на свободу слова
Вівторок, 15 березня 2011, 20:01
Мер Чернівців Микола Федорук розцінює заяву про утиски свободи слова з його боку як непорозуміння і готовий нести відповідальність.
Про це йдеться в його заяві до уповноваженого Верховної Ради з захисту прав людини, міжнародної правозахисної організації "Репортери без кордонів" та Національної спілки журналістів України
"Як прикре непорозуміння розцінюю публічну заяву про утиски з мого боку свободи слова. Готовий нести передбачену законом відповідальність, якщо буде наведено хоч один факт мого втручання в редакційну політику друкованого чи електронного ЗМІ, перешкоджання професійній діяльності журналіста", - цитує заяву УНІАН.
На його думку, заява про утиски з його боку свободи слова стала одним з елементів політичної технології "окремих осіб, за вказівкою яких уже кілька місяців триває наступ на місцеве самоврядування у Чернівцях".
"Вірю, що нечесна гра окремих ділків від політики не дозволить розколоти колектив чернівецьких журналістів, посіяти в їх лавах протистояння та розбрат", - заявляє мер.
Федорук закликає журналістів бути об`єктивними і неупередженими, максимально оперативно і повно інформувати чернівчан, не займати позицію жодної зі сторін, задіяних у цьому процесі.
Також мер просить "Репортерів без кордонів", Національну спілку журналістів та Уповноваженого з прав людини вивчити стан з дотриманням свободи слова у Чернівцях, провести незалежне експертне опитування журналістів усіх місцевих ЗМІ та дати професійну оцінку ситуації, що склалася.
Як відомо, 12 березня група чернівецьких журналістів заявила про факти утиску свободи з боку мера міста.
по матеріалам http://www.pravda.com.ua/news/2011/03/15/6017102/