ГлавнаяБлогиБлог Бориса Кушнірука

Відповідь Київенерго на моє звернення на адресу пана Ахметова

Десять днів тому я написав доволі різке звернення на адресу Ріната Ахметова щодо надмірного рахунку за електроенергію, виставленого Київенерго моїй родичці.

Буквально за день після цього до мене звернулися представники прес-служби Київенерго з проханням надати більш детальну інформацію щодо цієї ситуації. Ще за два дня мене запросили на зустріч з Євгеном Бушмою, комерційним директором Київенерго.

Зустріч була цілком конструктивною. Було пояснено, чому трапилась помилка, а також мені розповіли, що робиться керівництвом Київенерго, щоби уникнути подібних непорозумінь в майбутньому. В цілому на мене справили приємне враження представники Київенерго, з якими довелося поспілкуватися.

Ще за декілька днів після зустрічі я отримав ось такий офіційний лист від Київенерго:

«Шановний Борисе,

За Вашим зверненням, спеціалісти Київенерго перевірили обсяги споживання та платежів електроенергії за наданою Вами адресою і виявили помилку. Це дуже прикро для нас, особливо з огляду на те, що йдеться про людину пенсійного віку, яка сумлінно сплачує свої рахунки за електроенергію.

Запевняємо, що помилка є суто технічною і була зумовлена кількома причинами. По-перше, отримуючи рахунки за електроенергію і сплачуючи їх, клієнт не вказував фактичні показання лічильника. Тому фактичне споживання коригувалось після внесення показань, знятих контролером. По-друге, у вересні операціоніст, що заносить показання до бази даних, помилково видалив квітневі контролерські показання, що призвело до автоматичного перерахунку спожитої електроенергії за попередні періоди. Центр розрахунків відкоригував дані згідно обсягам споживання електроенергії. Тому просимо прийняти вибачення за незручності.

Ви припустили, нібито працівник, який вносить показання до системи, міг мати зацікавленість у їх зміні. Насправді, це не так: функції, які виконують операціоністи при внесенні показників, суто технічні і будь-яка зацікавленість у навмисній зміні показань з ъх боку виключається.

Слід зазначити, що готові до сплати рахунки замість абонентських книжечок на сьогодні отримує вже близько половини столичних споживачів електроенергії. Це цілковито цивілізований підхід, його використовує більшість європейських та національних операторів-енергопостачальників. Самостійний розрахунок споживання електроенергії в умовах частих змін тарифів і їх блоків призводить до численної кількості помилок споживачів. І тому автоматичний розрахунок – більш надійний та сучасний спосіб взаємодії енергопостачальної компанії та її клієнтів. Хочемо запевнити, що вплив людського фактору на роботу білінгової систему мінімальний. І та ситуація, яка мала місце у Вашому випадку, нетипова. Проте вона спонукала компанію провести відповідну перевірку та ще більше посилити контроль за точністю внесення показань до системи, аби унеможливити подібні ситуації в майбутньому.

З огляду на цю ситуацію, звертаємо увагу своїх клієнтів на те, що у випадку виникнення питань стосовно коректності розрахунку вартості електроенергії необхідно негайно сповістити про це компанію за телефонами контакт-центру 1588 (з мобільного або (044) 202-15-88 – зі стаціонарного телефону) або до мережі Центрів обслуговування клієнтів. Нагадуємо, що на клієнтському сайті компанії www.kyivenergo.ua працює онлайн-сервіс «Особистий кабінет», де зручно контролювати споживання, відповідність оплат та сплачувати рахунки».

Борис Кушнірук Борис Кушнірук , Економіст
Читайте главные новости LB.ua в социальных сетях Facebook, Twitter и Telegram