Так що ж поганого в парковці? І чому 870 машиномісць (за доступними в відкритих джерелах планами) є більш необхідними для Києва, ніж 74 дитячих садочка на 17 778 дітей? (ось тут, наприклад, місто шукає інвестора на садочок для 240 маленьких киян).
У вересні минулого року було презентовано транспортну модель, розроблену на замовлення КМДА та профінансовану Світовим банком (підрядник - український підрозділ німецької компанії A + S Consult GmbH FuE). Одне з завдань цієї транспортної моделі - моделювати будь-які міські ситуації і на основі реалістичної імітації обирати найвдаліші ідеї для розвитку Києва. Але ні заступник Кличка Олександр Спасибко, що видав доручення розробити проект розпорядження КМДА про будівництво паркінгу під Михайлівською площею, ні будь хто з офіційних осіб не зверталися до цього інструменту (вартістю 8,53 млн.грн.) за таким моделюванням.
Чому доручення давав не профільний заступник Ілля Сагайдак, а саме пан Спасибко, не відомо. Хоча кожен чиновник, що турбується про розвиток міста, мав би замислитися, чи не призведе до колапсу всього вузла виїзд в кінці робочого дня близько 900 автомобілів на вузькі дороги старого міста. Навіть якщо він відповідає не за транспортну інфраструктуру, а за будівництво.
Жодних розрахунків, що паркінг під Михайлівською може поліпшити ситуацію в центрі Києва, просто не існує. Більш того, на сьогодні не існує ніякої стратегії розвитку транспорту району, не пропонується жодного альтернативного рішення, як, наприклад, будівництво легких наземних паркінгів, що коштують менше, або підземної парковки під Європейською площею (чому ні, під Михайлівською ж можна). В місті взагалі відсутня чітка та зрозуміла стратегія розвитку. Яким бачить себе Київ у майбутньому? Туристичною Меккою? Українською Кремнієвою долиною? Містом-садом, затишним та людяним? Промисловим або транспортним вузлом? Креативним міжнародним хабом? Від цього залежить, як, що і де будувати в місті. Саме на ці запитання у першу чергу має дати відповіді керівництво міста.
Кожен чиновник має турбуватися про ефективне використання бюджету міста. За оцінками експертів, собівартість одного паркомісця в Києві складає в середньому 260 тис. грн/паркомісце. Тут же на кожне виділяють 2,6 млн гривень. В 10 разів більше. Тобто, передбачувана корупційна складова — 2 мільярди гривень (7,5% бюджету Києва). Апетити чиновників зростають з кожним днем. Чи влаштовує це мера Києва та голову КМДА Віталія Кличка, і чи готовий він взяти на себе персональну відповідальність за наслідки реалізації цього “проекту”?
Для довідки:
Підземний паркінг планують побудувати в межах вулиць Десятинної, Великої Житомирської, Михайлівської і Трьохсвятительської та під Михайлівською площею - у буферній зоні об'єкту світової культурної спадщини ЮНЕСКО "Софія Київська", де будь-яке будівництво неможливо без висновку ЮНЕСКО. Жодного звернення до ЮНЕСКО від КМДА не надходило.
У земельному кадастрі щодо цієї території в графі “Право власності” зазначено: “Наміри щодо викупу”.
Висновки робіть самі.
Якщо ж вирішите підключитися до захисту серця Києва від розпилу — залиште свої координати в формі за наступним посиланням: https://goo.gl/3ZLyHN