«Ірпіньводоканал» – одне з провідних комунальних підприємств Ірпінського регіону. За останні півтора року ми працювали над тим, щоб технічно модернізувати його. Тепер робимо обслуговування принципово іншим: створюємо онлайн-сервіси, які вже давно працюють у світі. Загалом «Ірпіньводоканал» обслуговує майже вісімдесят тисяч абонентів: 77460 фізичних осіб і 900 підприємств різних форм власності.
Раніше ми вже зробили суттєвий крок у покращенні якості надання адміністративних послуг у Приірпінні. Сьогодні абонентів «Іріпньводоканалу» обслуговують два спеціалісти у Центрі надання адміністративних послуг. З початку року до цих спеціалістів звернулися 4521осіб.
Але потрібно рухатися далі. В усьому світі сплата послуг за комунальні послуги відбувається через Інтернет. І вже з початку літа мешканці Ірпінського регіону теж зможуть перевести свої «стосунки» з «Ірпіньводоканалом» в режим он-лайн.
На даний час програмісти розробляють офіційний сайт КП «Іріпньводоканал». Тут буде розміщено детальну інформацію про підприємство, телефони диспетчерських служб, графік роботи, тарифи на водопостачання та водовідведення тощо. Плануємо розміщувати і перелік боржників, відомості про порушення технічних умов при підключенні до водопостачання та каналізації окремими забудовниками. Також на сайті будемо оприлюднювати інформацію щодо приєднання до мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, реконструкції системи водовідведення та водопостачання, видачі технічних умов тощо.
І найважливіше нововведення – кожен абонент зможе створити на сайті комунального підприємства «Особистий кабінет». У ньому можна буде дізнатися про поточні платежі, стан рахунку та сплатити за послугу водоканалу через Інтернет.
Зараз для того, щоб звірити показники, дізнатися про стан рахунку чи отримати книжку, треба приходити до Центру надання адміністративних послуг. Після запуску сайту це можна буде зробити, не залишаючи власної оселі. Так ми заощадимо час наших абонентів і зробимо діяльність КП «Ірпіньводоканал» відкритою для людей.
Однак це не означає, що всі споживачі тепер мусять отримувати інформацію і сплачувати рахунки через мережу. Ми просто даємо право вибору. Очевидно, що Інтернет-послугами буде користуватися переважно молодші люди. Всім, кому зручніше прийти до спеціалістів у Дозвільний центр, – ласкаво просимо.