На моє переконання, Київ повинен стати центром ділового та туристичного життя Європи, і в цьому руслі необхідно розвиватися.
Щодо туристичного аспекту, то хотілось зазначити:
-столітні надбання нашого міста руйнуються під різними приводами забудов та надбудов. Немає чіткої стратегії в цьому напрямі (або вона не виконується).
- не дотримання умов утримання пам'яток архітектури ЮНЕСКО. Постійні чвари щодо забудови територій навколо Софії Київської
- забудова віковічної пам'ятки архітектури "Десятинна церква", замість того, щоб зробити музифікацію даного об'єкту
Ділове життя столиці.
Необхідно просувати, в тому числі і на міжнародному рівні, проекти по будівництву ділових центрів на Рибальському півострові, та в районі промислової зони Телички.
Велику увагу слід звернути на інфраструктуру, в першу чергу на транспортну, адже не секрет, яких труднощів завдають маршрутки на дорогах нашого міста.
Щодо транспорту пропоную (див. прикріплений файл):
1. Кільцеву лінію міської електрички перетворити в повноцінну четверту лінію метрополітену: Графік руху розширити(з 6,00 до 24,00), проїзні документи зробити ті ж що і в метро (жетони, безконтактні картки).
2. Лівобережну лінію прокласти іншим маршрутом (бо половина її дублюється міською електричкою). По Маяковького - бул. Перова - просп. Алішера Навої- вул. Братиславська - м. Чернігівька (пересадка) – Червоноткацька - Гагаріна - Ленінградська площа - Дарницький вокзал - вул. Ахматової - пр. Григоренка - м. Позняки (пересадка)- і далі по проекту. (На прикріпленій карті позначена голубим кольором)
- Таким чином, вдасться охопити найбільш заселені масиви Лівого берегу.
- не потрібно продовжувати Сирецько - Печерську лінію до Дарницького вокзалу і далі.
- вдасться відмінити найбільш завантажені наземні маршрути лівого берегу - 45 автобус та 46 тролейбус, що покращить як і стан доріг (менше заторів), так і екологію району.
- Пересадочна станція не буде на Лівобережній, яка і так перевантажена, а буде на чернігівській, яка є не такою людною.
- проект ділянки Ленінгадська площа - Дарницький вокзал готові (перейняти від Сирецько Печерської лінії).
3. Швидкісний трамвай, який за останніми даними збираються відродити та продовжити до зал. пл. "Троєщина", потрібно продовжити до м. Лівобережна, а саме до того місця де буде вихід із запланованого виїзду тунелю "пл. Перемоги - м. Лівобережна". Та в майбутньому, по цьому тунелю з'єднати Борщагівський та Лівобережний швидкісні трамваї, які, можливо до того часу вдасться модернізувати під легке метро.
Через те, при розробці техніко-економічних умов згаданого тунелю необхідно передбачити прокладання цієї лінії громадського транспорту.(На прикріпленій карті рожевим кольором).
Дякую за увагу.
З повагою, Петро