Три місяці в парламенті мало не щодня отримую все нові докази того, як обманюють і обкрадають країну хитрі й підлі чиновники та їх численні помічники, в тому числі із депутатів. На жаль, і в нинішній Верховній Раді, в якій багато нових людей і яка за визначенням мала б бути не такою, як всі попередні, панують абсолютно ті ж самі схеми законотворчості.
Вони давно вибудувані в систему, в традицію - під гарними назвами приймати норми, які на практиці призводять до зовсім іншого, інколи діаметрально протилежного ефекту ніж той, який декларувався і прописаний у назві закону. Звісно, завжди з одним і тим же "бенефеціаром" - і це зовсім не народ і не держава, як мало б бути, а сволота корупціонер з його "шкурним" інтересом.
Всі останні законопроекти, що стосуються землі, села, селян є яскравим прикладом продовження успішного функціонування цієї злочинної системи. Візьмімо 1159, який вчора не встигли розглянути і сьогодні він знову є в порядку денному парламенту.
Підлючий документ, інакше не можу його охарактеризувати!
У назві говориться про посилення ролі територіальних громад в розпорядженні землями, про начебто надання їм можливості отримувати доходи від цих повноважень, а насправді - все навпаки! Нинішні повноваження Держземагентства, які були запроваджені бандою Януковича з 2013 року для розкрадання народних земель і успішно використовуються з цією метою до сьогодні, залишені недоторканими, пункт є-1 ст.15-1 Земельного Кодексу Украіни не пропонується скасувати!
Після цього всі інші новели законопроекту - просто камуфляж, покликаний приховати його корупційну мету, але вони, не даючи жодної користі, ще й додають громадам проблем.
Наприклад, проголошується про передачу земель із державної власності в комунальну, але реально нічого не передаватиметься, тому що із числа тих, які мали б передавались, законопроектом 1159 виключаються всі реально існуючі як у межах, так і за межами населених пунктів землі!
Це по-перше, а по-друге, передачі землі як такоі просто не може бути, або вона може статись через роки: в межах територіальних інтересів громад фактично не існує земель державної власності, зареєстрованої належним чином, а це означає, що де-юре передавати нічого. Український злодій-чиновник звик дурити й обкрадати народ, користуючись його правовою неграмотністю, і в земельних питаннях це особливо очевидно. Земля в Україні є об'єктом права власності українського народу, а не украінськоі держави, об'єктом права власності держави можуть бути земельні ділянки, але чиновники у власних корисливих інтересах ототожнили право народу і право державної власності, що не відповідає Конституції Украіни.
Звичайно, право розпорядження землями повинно належати місцевим представницьким органам, і їх треба наділити відповідними повноваженнями, але зробити це потрібно так, щоб було законно і розумно, а не із збереженням повноважень Держземагентства і вилученням практично усіх існуючих земель!
Або візьмім законопроект 1898, який вчора не пройшов і викликав бурхливу реакцію присутніх на засіданні сільських і міських голів. Серед авторів проекту - Юлія Тимошенко, Іван Кириленко, Вадим Івченко, які останнім часом просто фонтанують "сільськими" законопроектами. Назва дуже гарна, про начебто посилення фінансової самодостатності територіальних громад, а по суті - просто відкрите створення для місцевих "начальників" корупційних можливостей: дозволяється без аукціону передавати земельні ділянки площею до 0,10 га під малі архітектурні форми.
Зрозуміло, чому присутні в залі керівники органів місцевого самоврядування були так невдоволені провалом закону - це в першу чергу деяким з них, а не громадам, прямий збиток!
І так - по всіх "земельних", "сільських", "селянських" законопроектах! Вочевидь, знову деякі політики вирішили "облагодіяти" село перед місцевими виборами, а заодно й руки погріти, та цього разу, я думаю, не обломиться.