"Оновлена влада" втілює схеми "законотворців імені 16 січня". За що боролись?

Якщо зірки запалюють, то це комусь потрібно, сказав поет. Якщо законопроект, причому відверто проблемний законопроект, посилено проштовхують, намагаються якомога швидше "протягти" через Верховну Раду - значить, це теж комусь дуже потрібно, і він за це платить.

Фото: Надано автором

Платить "фахівцям", які на його замовлення пишуть законопроект, платить тим, хто підписується під ним і бере на себе авторство, платить за якомога скоріший, з порушеннями регламентів, розгляд і затвердження. Зазвичай на це йдуть величезні гроші, бо вигода не зрівняно більша. Так методами хабарництва, підкупу, через повноваження вищого законодавчого органу запроваджуються схеми хабарництва й корупції, грабежу держави й народу. Нічим не кращі вони і в тому випадку, коли замість грошей для проштовхування законопроектів застосовується адмінресурс.

На превеликий жаль, така "законотворчість" після Євромайдану не залишилася в минулому, продовжується й до сьогодні.

Один із останніх прикладів - законопроект №2279, про який я вже сказав декілька слів у статті "Верховна Рада йде на черговий злочин проти селянства".

Сказав мало і тільки саме головне, бо неможливо в одному блозі розкрити всі деталі багатоходової авантюри корупціонерів. Не одразу все й "розшифровується", але те, що №2279 переслідує зовсім не благі цілі, було зрозуміло відначально.

Бо вилучення із частини 2 ст.134 ЗКУ шістнадцятого абзацу, який "охороняє" безоплатну передачу сільгоспземлі селянам, за наявності і збереженні частини 3 ст. 134 ЗКУ, яка начебто виконує ту ж саму роль і не скасовується, викликає логічне питання: чому так, для чого?

У пояснювальній записці до законопроекту вказується, що зміни до ст.134 вносяться задля двох цілей - підвищення доходів держави чи громади від здачі через торги сільгоспземель в оренду і для боротьби з корупцією. Це повна маячня, тому що всім добре відомо, якими "прозорими" і "вигідними" для держави (громади) є будь-які аукціони й тендери, а по-друге, розміри орендної плати за сільгоспземлі в будь-якому випадку не можуть бути надвисокими, сільгоспвиробник надмірних не заплатить - урожайність не дозволить. Хіба що сільгоспугіддя будуть передаватися в оренду завідомо з метою послідуючої передачі землі під забудову.

Є нюанс, який не всі розуміють: у наскрізь корумпованій державі аукціони дуже вигідні можновладцям-корупціонерам, через них вони "у легітимний спосіб" прибирають до рук державну (комунальну, народну) власність. "Конкурентність" організовується так, що насправді ніякої реальної конкуренції на аукціонах нема, майно отримує завчасно визначений учасник. І не підкопаєшся - формально придбано на торгах, а злочинну змову спробуй доведи!

Все, що украдено в українського народу, украдено відповідно до закону! Але схеми "засвічуються", "спалюються", отже потрібні нові.

Як вже було сказано в попередній статті, справжня мета законопроект №2279 діаметрально протилежна тій, що задекларована, а саме - "накласти лапу" на землі сільськогосподарського призначення, на приватизацію яких мають право селяни. У вираз "накласти лапу" я вкладаю перш за все зміст "позбавити селян реальної можливості отримати землю у власність безоплатно", як то поки що передбачено законом, що фактично означає позбавити селян землі.

І звичайно, "батьки" законопроект №2279 роблять це не просто із шкідливості, а з метою різкого збільшення корупційних можливостей "земельних" та інших чиновників за рахунок надання їм нового повноваження: не хто інший, як чиновник, буде рішати - передавати сільгоспземелю селянину безоплатно чи продавати її або право на неї через аукціон кому завгодно.

Зараз, коли селянин звертається з вимогою передати йому безоплатно у власність земельну ділянку, чиновник у безвиході - зобов'язаний передавати. А після №2279 він розведе руками й зробить пісний вираз обличчя - і хотів би, та не можу, закон пише про обов'язковість продажу державних і комунальних земельних ділянок через аукціон, та й землі на всіх не вистачає!

Звичайно, ти дядьку начебто маєш право на безоплатну приватизацію, але ж то твоє право, а не мій обов'язок ! Як у тому анекдоті про слона, який може багато з'їсти - з'їсти то він з'їсть, та хто ж йому дасть! Спосіб "вирішення проблеми" з чиновником добре відомий - хабар.

Але не тільки для отримання хабарів послужить запровадження можливості продавати через аукціон сільгоспземлі й права на них. Вищі можновладці й олігархи, які поставили своїх людей до "земельних" посад, думають масштабніше - про збільшення власних земельних площ.

Зверніть увагу на дату внесення законопроекту №2279 - березень 2015 року. За дев'ять місяців, з 1 січня 2016 року, якби було прийнято Закон про обіг земель сільгосппризначення, скінчилася б заборона на купівлю-продаж сільгоспземель державної й комунальної власності.

Їх близько 10 млн. га, і декому так хочеться їх "прихватизувати"!

Якби "мораторій" скінчився, за допомоги №2279 ще один механізм "прихватизації" землі в обхід селян вже був би готовий - через аукціони на підставних людей, наприклад, або прямо на фірми, вже великими шматками.

"Мораторій" продовжили, але не біда: у повному об'ємі, з продажем землі у власність, схема запрацює в 2017-му, а поки що й оренда земель через аукціони, і грошові потоки від хабарів згодяться.

Не треба забувати, що крім шістнадцятого абзацу ч.2 ст. 134 ЗКУ вилучається ще 9 абзаців тієї ж частини 2 ст.134, в тому числі останній, двадцять шостий. Він самий короткий, але чи не самий ємкий. Дослівно: "надання земельних ділянок в інших випадках, визначених законом".

Тобто, на сьогодні у разі, якщо законами визначено надання земельних ділянок - зрозуміло, що в тому числі й безоплатне - то такі земельні ділянки або права на них не підлягають продажу на земельних торгах. А як буде після затвердження 2279 , хто-небудь може сказати? Я впевнений що для селянина й усього іншого простого народу - дуже погано, а "підписанти" законопроекту обіцяють, що все буде прекрасно, що святі й непорочні українські чиновники нікого не зобидять.

А тепер подивимося, хто є справжніми авторами й "штовхачами" цієї афери на 10 млн. гектарів українських земель: ті, хто двома руками голосував за диктаторські закони Януковича 16 січня 2014 року, група екс-регіонала Хомутиніка «Відродження» й самий активний із цієї групи лобіст убивчих для села й селянина аграрних і земельних законопроектів Олег Кулініч!

Ті, хто вчора своїм "кнопкодавством" (і навіть підняттям рук - так гаряче вони схвалювали узурпацію влади!) пролили кров майданівців на українській землі, сьогодні хочуть цю землю у народу відібрати!

І їм у цьому всіляко сприяють чи не всі керманичі "оновленої влади", а також ті народні депутати із Блоку Петра Порошенка й інших "демократичних" фракцій, хто разом з ними підписується під їх злодійськими законопроектами, хто протягує їх через профільні комітети тощо. Просто таки одна команда, одна сім'я, тільки що не сплять під однією ковдрою - хоча хто його знає, при такій скаженій євроінтеграції!

Це ганьба, служити регіоналам - бо ніякі вони не екс-риги, які були, такі й залишились - посібниками у подальшому знищенні України! Оскільки ні для чого іншого їх законопроекти не призначені!

Співучасники злочину від 16.01.14 р. прославились не тільки ним одним, за часів попередньої бандовлади Хомутинік і Кулініч набули великого досвіду розбудови різних злочинних схем, в тому числі спрямованих на перетворення членів "сім'ї" у найкрупніших латифундистів світу. Тоді не вийшло, так тепер пригодилось - схоже, земельні апетити нових "господарів держави" навіть більші, ніж у "попередників" - про це наступного разу.

Аркадій Корнацький Аркадій Корнацький , Народний депутат України
Читайте главные новости LB.ua в социальных сетях Facebook, Twitter и Telegram