Відповідно до концепції та завдань Нової української школи, діти повинні отримувати на уроках ті знання і розвивати ті вміння, які знадобляться їм у майбутньому. Але умінь критично мислити, працювати у команді, бути креативними та комунікативними потребують не лише учні, а й учителі.
Як українські вчителі здобувають нові навички та допомагають учням розвивати їх на уроках - тема спільного спецпроекту LB.ua та Британської Ради в Україні.
Групи професійної майстерності вчителів — одна з форм удосконалення педагогічних умінь. Як вони працюють та навіщо потрібні — у новому матеріалі нашого спільного з Британською Радою в
Україні спецпроєкту "Вчитель нового покоління…
Як студентів готують до роботи в школах по-новому, та чому, попри освітню реформу, не всі випускники педагогічних університетів обирають кар’єру вчителів — у новому матеріалі нашого спільного
з Британською Радою в Україні спецпроєкту…
Володіння іноземною мовою — одна з ключових компетентностей НУШ. Це означає, що знання, отримані у школі, мають допомагати учням у майбутньому.
Відповідно до концепції та завдань Нової української школи, діти повинні отримувати у школі ті уміння і знання, які знадобляться їм у майбутньому. Але умінь критично мислити, працювати у команді,
бути креативними та комунікативними потребують…