Хочемо зазначити що протягом останніх 2-х десятиліть наше рідне місто зазнало як позитивних так и вкрай негативних змін, на що сильно вплинула корупція, та бажання чиновників у власному збагаченні, а не слугуванні інтересам мешканців міста Києва.
Основні питання що турбують нас, киян:
1) Зменшення зелених насаджень. Київ повинен повернути собі статус найзеленішого міста Європи.
Зараз ні для кого не секрет, що Київ став містом, в якому за останні 20 років кількість зелених насаджень, тобто «легень» міста скоротилась на 40%.
2) Зменшення об’єктів соціальної сфери – таких як дитячі садочки, школи, спортивні майданчики, спортивні секції, басейни, кінотеатри, парки, сквери. Порушуються будівельні норми та правила, зокрема стосовно кількості зеленої зони, кількості та площі дитячих спортивних майданчиків, при будівництві високоповерхових будинків, офісних будівель.
3) Хаотична забудівля міста. Забудовники переслідують тільки одну мету – власне збагачення, не дбаючи при цьому про інтереси мешканців. Не дотримуються норми та стандарти при будівництві, особливо це стосується зелених зон, зелених насаджень, об’єктів інфраструктури, таких як дитячі, ігрові, спортивні майданчики, дитячі дошкільні заклади, школи, бібліотеки, басейни, заклади для юнацтва та молоді. Відсутні пожежні машини для високоповерхових будинків.
4) Київ став схожим на місто з базару на славнозвісному 7-му кілометрі МАФів (Малих архітектурних форм). Вони займають території на зелених зонах, зупинках громадського транспорту, обмежують видимість під час руху автомобілів, що призводить до травмування та загибелі пішоходів, встановлюються без урахування думки мешканців, на ділянках водо - , газопроводів, роблять вигляд нашого міста неестетичним.
5) Корумповані чиновники.
Які працюють тільки над власним збагаченням, керуються власними інтересами. Чиновники повинні стати слугами народу, а не навпаки. Мешканці нашого рідного міста повинні мати вагомі важелі впливу на чиновницький апарат, шляхом вираження недовіри, притягнення крадіїв бюджету міста до реальної відповідальності, без «замилювання очей».
6) Проблема транспортних коридорів міста, пов’язана з будівництвом та ущільненням міста без врахування потреб у дорогах та розв’язках. При будівництві наприклад нового масиву на місці старого (чи заводу) кількість мешканців зростає в 7-10 разів, тобто дороги розраховані на одну кількість авто, просто перетворюються на багатокілометрові пробки.
7) Незадовільна робота правоохоронних органів міста через низьку зарплатню та високий рівень хабарництва. При зверненні до правоохоронних органів мешканців нашого міста, мають місце досить численні випадки, коли працювати над цими зверненнями вони починають тільки за умови надання їм хабарів.
8) Недотримання природоохоронного законодавства. Київ став схожий на сміттєзвалище. Вулиці, особливо в віддалених від центру районах засмічені, прибирання прибудинкових територій здійснюється на низькому рівні.
9) Проблеми у Житлово-комунальній сфері. Наразі вже понад 20-ти років не проводиться плановий капітальний ремонт житлового фонду, що по перше є порушенням діючого законодавства, а по друге, сприяє ще більшому його зношенню.
10) Територія Києва обов’язково потребує розширення на 50%. Ущільнення та забудова існуючої території призведуть до транспортного, екологічного, соціального колапсу. Так якщо взяти серед міста появу нового мікрорайону, то кількість пробок зросте 5-7 разів, а також мешканці почнуть задихатись від нестачі кисню та надмірної кількості вуглекислого газу. Якщо взяти за простий розрахунок, об’єм легень складає в середньому 3л. Людна робить в середньому 20 вдихів на хвилину, тобто на хвилину потребує 60л кисню. А в годину – 3600 літрівкисню. При створенні нового мікрорайону на базі старого кількість зелених насаджень, необхідних для вироблення кисню та поглинанню вуглекислого газу, реально зменшиться на 50-60%, тобто для нового масиву з 10 000 мешканців, буде потрібно в годину 36 000 000 літрів кисню, для чого потрібно збільшити кількість існуючих зелених насаджень в 5-7 разів, але це буде неможливо через наявність доріг, прибудинкових територій, міждворових проїздів, парковок, та нарешті через наявність нових багатоповерхових будівель, що займатимуть площу колишньої зеленої зони.
Також якщо взяти середню спроможність пропускної можливості світлофорів, то за годину в середньому пропускна спроможність становить близько 500 авто на годину, візьмемо кількість світлофорів у мікрорайоні за середнє 50. Тобто при збільшенні кількості мешканців з 10 000 до 50 000 за рахунок будівництва висотних житлових будинків, пропускна спроможність становитиме лише 100 автомобілів за годину, а враховуючи 4 прилеглі райони то там пропускна спроможність зменшиться до 375 авто за годину в середньому.
11) Нанесення шкоди місту приїжджими мешканцями – потреба у введенні плати за користуванням усіма благами міста мешканцями, що не є його жителями.
12) Вважаємо за недоцільне робити з Києва копію Москви, чи Манхеттена, або інших міст. Київ має зберігати своє обличчя, а не копіювати їх.
13) Відсутнє врахування думки мешканців при вирішенні того чи іншого важливого, стратегічного питання міста, району, мікрорайону, тощо.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за необхідне врахувати в питанні стратегії розвитку м. Києва до 2025 року наступні стратегічні пункти:
1) Введенню владою дієвого контролю на усіх гілках виконавчої влади, жорсткому контролю виконання як чиновників так і працівників обслуговуючих організацій та підприємств міста Києва своїх обов’язків, та покарання порушників та хабарників, а особливо чиновників, не тільки на папері, а і по суті.
2) Поверненню Києва статусу найзеленішого міста Європи.
3) Збільшення об’єктів соціального призначення, а особливо дитячих дошкільних закладів, шкіл, спортивних та дитячих майданчиків, бібліотек, об’єктів для молоді та юнацтва (спортивних гуртків, тощо).
4) Наведенню жорсткого контролю у хаотичній забудові, а також ліквідування більшості МАФів.
5) Будівництво нових доріг, мостів, транспортних розв’язок.
6) Поверненню довіри населення нашого міста до правоохоронних органів.
7) Жорсткого контролю та дотриманню природоохоронного законодавства.
8) Наведенню належного стану у системі ЖКГ, ремонту житлових будинків, прибудинкових територій.
9) Обов’язкове розширення існуючої території міста Києва.
10) Недопущенню копіювання створення міста з інших міст (Москви, Манхеттену) – Київ мав, має і повинен мати своє, не схоже ні на кого як архітектурне так і історичне обличчя.
11) Реальної врахування думки мешканців з усіх стратегічних питань міста.
12) Наданню вагомої уваги дітям, молоді та юнацтву в усіх сферах життєдіяльності.
З повагою, К-в Павло Юрійович