В листі Завгороднього йшлося про те,що замість ДП «Донецька залізниця» створена однойменна регіональна філія ПАТ «Укрзалізниця»,яка розташована на підконтрольній території Донбасу в місті Красний Лиман. У складі філії пропонувалося створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані в неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи. Втім, в п.3.10 цього листа було лише передбачено «вжиття вичерпних заходів щодо завершення процедури припинення ДП «Донецька залізниця» відповідно до вимог українського законодавства». Примітно,що в той момент, як ПАТ «Укрзалізниця» лише у 2016 році тільки спромоглася запропонувати створити «Луганську дирекцію залізничних перевезень» і включити до її складу розташовані на неконтрольованих районах комунікації, фіскальними органами самопроголошеної «ЛНР» вже були проведені всі необхідні процедури щодо підпорядкування так званої «Луганської дирекції» безпосередньо нелегітимній «Раді міністрів ЛНР».
11 березня 2016 року перший заступник голови «державного комітету податків і зборів» І. Яцуненко на засіданні «Ради міністрів ЛНР» прозвітував про хід «націоналізації» майна «Луганської дирекції залізничних перевезень» Донецької залізниці.
На тимчасово окупованих територіях Луганської області співробітниками «Державного комітету податків і зборів» самопроголошеної «ЛНР» виявлено і зафіксовано у якості безхазяйного майна 3400 вагонів,які належать «Луганській дирекції залізничних перевезень» Донецької залізниці.
Згідно відкритих джерел інформації, у жовтні 2014 року «Укрзалізниця» за свій рахунок придбала 76 нових вантажних вагонів для залізниць шляхом розміщення замовлення на вітчизняному вагоноремонтному заводі «Укрспецвагон». Примітно, що на 2014 рік на підприємстві «Укрспецвагон »спочатку планувалося виконати тільки різні види ремонту вагонів, а не будувати нові, аргументуючи таке рішення нестачею коштів..
Середня ринкова вартість одного вантажного піввагона без ПДВ становить близько 555,6 тис. грн.. Собівартість виготовленого на власному підприємстві піввагона оцінюється в 449 тис. грн. У повідомленні прес-служби «Укрзалізниці» повідомлялося, що оновлення вагонного парку відбулося завдяки ефективній фінансовій політиці нового керівництва галузі.
Про «ефективну фінансову політику» нового керівництва свідчить той факт,що лише в березні 2016 року після успішної «націоналізації» бойовиками майна «Луганської дирекції залізничних перевезень» і фактичного підпорядкування місцевої дирекції т.зв. «Раді міністрів Республіки» керівництво ПАТ «Укрзалізниця» запропонувало створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані в неконтрольованих районах комунікації , а також штат співробітників ,необхідний для їх роботи.
Станом на середину жовтня 2014 року на залізницях України перебувало в експлуатації 176 тис. вантажних вагонів. У 2013 році парк вантажних вагонів «Укрзалізниці» поповнився 775 вантажними вагонами, 713 з яких - на умовах фінансового лізингу. Виробництво вагонів здійснювали вітчизняні підприємства: Крюківський вагонобудівний завод (Кременчук), «Трансмаш» (м. Дніпропетровськ) та «Дизельний завод» (м. Кривий Ріг).
Враховуючи той факт, що ціна одного на піввагона оцінюється у 449 тис гривень, а кількість «націоналізованих « самопроголошеною «ЛНР» вагонів - 3400 вагонів, то сума збитків «Укрзалізниці» становить 1 526 600 000 гривень.
Вимагаю за фактом передачі рухомого майна у кількості 3400 вагонів , яке належить державному підприємству «Укрзалізниця» у підпорядкування самопроголошеної «Луганської дирекції залізничного перевезення Донецької залізниці», яке підпорядковується уряду терористичної організації «ЛНР» і здійснює свою господарську діяльність на тимчасово окупованих теренах, порушити проти посадових осіб ПАТ «Укрзалізниця» кримінальне провадження згідно діючого українського законодавства.