На сьогодні у Верховній Раді України відсутній законопроект про внесення змін до Конституції України. Уявімо, якщо він навіть уже з’явився, то:
1) Відповідно до ст. 159 Конституції України, законопроект про внесення змін до Конституції України розглядається парламентом за наявності висновку Конституційного Суду щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 і 158 цієї Конституції. Тривалість розгляду від одного місяця і більше;
2) Після отримання позитивного висновку законопроект про внесення змін до Конституції України може бути розглянутий на засіданні Верховної Ради;
3) Після прийняття законопроекту на засіданні парламенту до вказаного законопроекту вносяться зміни і тому зазначений законопроект знову направляється для одержання висновку Конституційного Суду України щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 і 158 цієї Конституції. Тривалість розгляду знову ж від одного місяця і більше;
4) Законопроект зі змінами разом із повторним позитивним висновком про внесення змін до Конституції України, може бути розглянутий на засіданні Верховної Ради;
5) Відповідно до ст. 155 Конституції України, законопроект про внесення змін до Конституції України вважається прийнятим, якщо на наступній черговій сесії Верховної Ради України за нього проголосувало не менш як дві третини від конституційного складу Верховної Ради України.
Внесення змін до Основного Закону повинно відбуватись із дотриманням вимог Конституції України. Якщо робити все згідно з буквою закону, то цей процес триватиме щонайменше шість місяців. Заяви про погодження тексту нової Конституції до 25 травня можна розцінювати як піар, а легітимність сьогоднішнього обговорення тексту неіснуючого законопроекту про внесення змін до Конституції, як фейк.