Нагадаю, раніше – Угорщина вже запровадила рейс «Мукачево – Будапешт» і до того ж неодноразово декларувала прокласти євроколію для швидкісного сполучення.
У контексті цього вважаю за доцільне ще раз звернути увагу Кабінету Міністрів України та Міністерства інфраструктури України, які, на жаль, запізнюються з відповіддю, на необхідність запровадження потяга «Інтерсіті» сполученням «Київ – Львів – Мукачево».
І тут, на мою думку, пріоритетним чинником у прийнятті позитивного рішення має бути не господарсько-економічні показники ПАТ «Укрзалізниця», а державна політика у відношенні до одного з найбільш віддалених від столиці регіонів – Закарпаття.
У цій ситуації постає питання: які кроки робить сьогодні українська державна влада в цьому напрямку? Один авіарейс на тиждень зі столиці в Ужгород? Старт із ремонтом багатостраждального автошляху Н 09? Упевнений, цього, на жаль, мало!
Невже в українських реаліях 2018 і 2019 років із відомою сучасною політикою Угорщини щодо Закарпаття немає політичної волі українського Уряду змусити державну компанію вирішити питання швидкого залізничного сполучення Закарпаття і Києва?
Невже лише економіка визначатиме напрямки вкладень/кредитів/напрямків руху державного оператора залізничних перевезень? Якщо так, то тоді нам ніколи не побачити євроколію до Львова, не говорячи вже про «Львів – Чернівці» і далі в напрямку Бухаресту... Завжди перемагатимуть інші, окупніші проекти!
Більше – читаємо «Основні аспекти стратегії розвитку «Укрзалізниці» на 2017 -2021 роки» з сайту УЗ. Там жоднісінького натяку про порушене питання! Зате великий розділ «Державна підтримка»…
І коли мова про цю підтримку, то саме Кабмін мав би вимагати від оператора одного з найбільших державних активів безпосередніх кроків на зміцнення держави! Адже залізничне сполучення Закарпаття є власне не питанням туризму.
Цим блогом про наші запізнілі/відсутні реакції, у першу чергу, звертаюся до віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванни Климпуш-Цинцадзе, міністра закордонних справ України Павла Клімкіна та міністра інфраструктури України Володимира Омеляна.
Переконаний, що великий державний український інтерес полягає в тому, щоб робити Срібну землю ближчою!