Відповідно, прошу суд заборонити КМДА здійснювати будь-які дії щодо підвищення тарифів на пасажирські перевезення у комунальному транспорті міста Києва, зокрема, у рухомому складі тролейбусів, трамваїв, автобусів та метрополітен. Також прошу визнати неправомірною діяльність відповідача щодо підвищення тарифів на пасажирські перевезення у комунальному транспорті міста Києва та зобов’язати утриматися від дій, що суперечать Конституції та законам України.
КМДА пропонується зобов’язати унормувати графік руху наземного пасажирського транспорту відповідно до чинного законодавства, вживши для цього усіх заходів, та не допускати у подальшому затримок у русі транспорту та порушення прав споживачів транспортних послуг.
Я чесно не маю претензій до якості роботи Олександра Попова чи Київради, політична складова мене не цікавить. Головною проблемою є неефективність системи управління транспортом у Києві та неправильність покладання прорахунків чиновників на киян та гостей столиці.
Хай би спочатку посадові особи метрополітену, КП «Київпастранс» та їх керівники повернули бюджету столиці мільйони гривень, які, за повідомленням прокуратури міста, були витрачені не за цільовим призначенням. В іншому випадку підвищення тарифів дозволить нечистим на руку чиновникам ще більше грошей класти собі у кишеню, а якість послуг залишиться незмінно низькою. Для чого тоді збільшувати плату?
Я готовий відкликати позов у разі відмови КМДА від ідеї збільшити плату за проїзд, натомість оптимізувавши транспортну інфраструктуру міста та покращивши якість обслуговування пасажирів.
Спочатку якість та ефективність, як в Європі, а потім вже можна підвищувати тарифи до середньоєвропейських.