Теперішня влада теж так поспішала прийняти Закон України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", що "забула" про кримінальну відповідальність за видання нормативно-правових актів, що збільшують витрати бюджету всупереч закону. Абсурдність, протизаконність визначено у статті 6 цього Закону ( у 2013 році надаються державні гарантії в обсязі до 50 млрд. грн. у т. ч . і за рішенням Кабінету Міністрів України для забезпечення виконання зобов'язань головними розпорядниками бюджетних коштів, що виникають при залученні ними коштів для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень). Такою нормою обманюються всі, у т. ч. і Міжнародний валютний фонд, у першу чергу, справжнім розміром дефіциту держбюджету.
Правда полягає ще й у тому, що, коли уряд напряму залучає кошти, розміщуючи облігації внутрішньої державної позики, то ставка доходності суттєво менша, ніж тоді, коли це робиться самостійно під гарантії уряду. Діюча норма статті 6 містить фінансові ризики та може привести до розбалансованості відповідних бюджетів, що є неприйнятним. Абсурдність цього "ноу-хау"полягає ще й у тому, що приймаючи ст.6, влада, чомусь забула про Бюджетний кодекс, яким передбачено, що будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Також "чомусь знехтувано" ст. 95 Конституції України (виключно законом про Державний бюджет України визначаються будь-які видатки держави на загальносуспільні потреби, розмір і цільове спрямування цих видатків. Держава прагне до збалансованості бюджету України).
Розуміючи ризики щодо неузгоджень положень Бюджетного кодексу та Закону України "Про Державний бюджет на 2013 рік", провладні депутати та нинішній Уряд реєструють законопроекти: №2160, №2177, №2476. Вони не тільки їх реєструють, а й деякі з них ще й поспіхом приймають на "сумнівному закритому засіданні 4 квітня п. р." До речі, раджу всім прочитати стенограму засідання "українського ГКЧП 4 квітня 2013" Незважаючи на те, що законопроект № 2177 не був підтриманий бюджетним комітетом на своєму засіданні 7 березня п. р., його все-таки приймають провладною "меншістю".
"Заслуговує уваги" і законопроект № 2476, яким головні розпорядники бюджетних коштів звільняються від зобов’язання надавати майнове або інше забезпечення виконання зобов’язань за державними гарантіями. Таким чином, будуть "нагинати", мабуть, тільки "правильні" банки, щоб вони без майнового забезпечення надавали кредити для"розпилювання" 50 млрд. грн. і створювали "сприятливі умови для покращення" близьких до влади осіб. Переваги такого "покращення" очевидні:
- ріст дефіциту бюджету;
- ріст державного боргу;
- некерованість бюджетною ситуацією;
- ймовірність банкрутства банків.
Висновок - пропозиція нинішній владі:
- "Давайте жити по справедливості, а не на брехні !"
- А ще поки що прошу владу: не позбавляйте мене як суб'єкта законодавчої ініціативи приймати участь в обговоренні та прийнятті законопроектів. (4 квітня 2013 р. я з 9 год. до 18 год. 45 хв. перебувала у сесійній залі Верховної Ради України за адресою м. Київ вул. Грушевського,5 і мала намір прийняти участь в обговоренні ряду законопроектів, включаючи і 2177, 2476. Проте в порушення Конституції України та Закону України "Про Регламент Верховної Ради України" відбулося "закрите" засідання, на якому розглядалися ряд законопроектів без участі опозиційних депутатів.).
P.S. На жаль, незаконно прийняті законопроекти підписано Головою Верховної Ради України і 08.04.2013р. направлено на підпис Президенту України...
«Закон вчить людей шляхам життя, свободи і радості,а порушення закону породжує брехню, гнітючість і смерть»