Поки ще не зазеленіли дерева, око жителів Києва милують заліплені рекламою опори вздовж доріг.
Для боротьби з вандалами часто застосовуються прості способи – огородження опори залізною сіткою. Таку практику навіть впроваджують в Донецьку, де у рамках комунальних служб сформована бригада, яка очищує носії від «народної реклами», фарбує їх і обмотує сіткою, що майже унеможливлює приклеювання оголошень. Схожий підхід також використовувався, наприклад, у Харкові перед Євро-2012.
Ще дальше пішли цивілізовані країни, де біля державного керма перебувають люди, що дбають про добробут громадян і креативними способами вирішують проблеми міста. Естетичні опори, яким надано певного рельєфу (наприклад, візерунок пальмового дерева або просто додавання дрібного піску і камінців у фарбу), встановлюються у Барселоні та у Лондоні.
Нам же залишаються «неповторні краєвиди» зі сміття та паперової реклами. Єдина надія на зелень, яка окутає місто і приховає бездарність мерії та безкультурність деяких мешканців.