Він має нешвідкісну ділянку - біля площі перемоги, з двома світлофорами. Пропоную зробити ці світлофори керованими трамваєм (під'їжджає трамвай - йому вмикається зелене світло).Слід відновити колишню лінію по вулицях Жилянській та Саксаганського до Палацу Спорту. Для цього слід розігнати незаконну парковку на цих вулицях, тоді місця вистачить для трамвайних колій (наприклад, одна колія по Жилянській, друга по Саксаганського, зберігаючи односторонність цих вулиць). Таким чином буде відновлене трамвайне сполучення з центром Києва.
Слід відновити з'єднання лінії швидкісного трамваю і нешвидкісного 14, 15 маршрутів. Таким чином, можна буде запустити маршрут з Борщагівки до Контрактової площі, з'являється пересадка на всі три лінії метро і на четверту, перспективну. В перспективі необхідно буде провести реконструкцію ліній 14-го трамваю, і також зробити світлофори, контрольовані трамваєм (так він буде значно швидшим).
Замість цього з'єднання можна просто зробити безкоштовну пересадку із ст. Івана Лепсе на ст. Космонавта Комарова, це не відкидає необхідності реконструкції лінії 14-го трамваю.
Втіливши в життя описані ідеї, Борщагівка матиме бездоганне сполучення з центром міста.
Трамвай - екологічний і дуже місткий транспорт, який за ефективністю поступається лише метро, і є значно дешевшим у будівництві. Тому слід переймати європейський досвід і розвивати київський трамвай.
З повагою, Олексій