Однак, застосування одночасно ПДВ і податку з обігу – це неефективно та шкідливо для економіки. Це не лише не вирішить існуючих проблем в системі оподаткування, а й створить нові. Зокрема, збільшення кількості податків ускладнить податковий облік та призведе до збільшення витрат для бізнесу. Причому також збільшиться і загальний рівень оподаткування.Таким чином, знижуючи ставку ПДВ, уряд однією рукою ніби-то дає, але, запроваджуючи ще й податок з обігу, відбирає набагато більше.
Повернення податку з обігу відкине українську економіку на десятки років назад, призведе до консервації технологічної відсталості та погіршення існуючої економічної ситуації. Розвинені країни відмовилися від нього ще в 60-х роках.
Податок з обігу передбачає значно вищий рівень оподаткування високотехнологічних галузей, ніж сировинних, тому виробляти продукцію з високим рівнем переробки стає невигідно. Тобто запровадження таких нововведень може бути вигідним хіба що олігархам від влади, які заробляють надприбутки на експорті сировинних ресурсів.
В Україні ПДВ став найкорупційнішим податком через те, що влада не бореться з корупцією серед чиновників, а очолює її.
Виправити цю проблему за рахунок запровадження нових податків неможливо. Для цього необхідне кардинальне оновлення існуючої системи та викорінення корупції на всіх рівнях.