Ніхто із них, включаючи Кулініча, цього законопроекту не писав (Кулініч за визначенням не в змозі писати «земельні» законопроекти, він за освітою товарознавець), за винятком Кулініча далі назви не читали і справжньої суті не розуміють.А суть є абсолютно протилежною назві (назва – про розширення повноважень територіальних громад щодо земельних ресурсів), я вже про це неодноразово заявляв і повторюю ще раз. Цей законопроект є гарним за назвою і дуже шкідливим за змістом, він виписаний на замовлення корумпованих діячів Дерземагентства, що прямо підтверджується відсутністю в законопроекті норми про скасування повноважень держземагентства із розпорядження землями!
Друга шкода законопроекту – обмеження майбутніх уявних (які за цим законопроектом не наступлять) повноважень сільрад щодо практично всіх земель за межами населених пунктів. Але найбільша хитрість і підлість законопроекту №1159 утримується в ст.1: вона передбачає «віднесення» земель державної власності до земель комунальної власності. Начебто добре, правда? Але нічого доброго, бо у державній власності земель ... нема ! А коли власності нема, то нема чого й «відносити»!
Земля перебувала у державній власності за часів СРСР, УРСР, а 16 липня 1990 року Декларацією про державний суверенітет України всі землі України були проголошені власністю українського народу!
Тобто, власність совєцької держави була скасована. У 1996 році ця норма була закріплена ст. 13 Конституції України, яка є чинною. За цією ж Конституцією, всі суб'єкти права власності в Україні є рівними перед законом, тобто, і держава в особі її органів, щоб стати власником землі, повинна дотримуватись усіх вимог законодавства.
Ці вимоги є добре відомими:
по-перше, повинні бути законні підстави для безоплатного надання землі із народної власності в державну та комунальну;
по-друге, оскільки не може бути об'єктом земельних правовідносин земля невизначеної площі та невизначеного місцезнаходження, повинні бути виконані відповідні проекти відведення земельних ділянок, вони повинні бути узгоджені з усіма зацікавленими особами, власниками суміжних земельних ділянок та затверджені; ви уявляєте, скільки років і коштів потрібно на ці процеси?;
по-третє, право власності повинно бути зареєстроване і належним чином посвідчене.
Тільки після цього можна було б говорити про передачу (безоплатно?) земель із державної власності в комунальну власність.
Для того, щоб виникли законні підстави, має бути прийнятий спеціальний закон чи внесені поправки до Земельного Кодексу.
Питання: з яких міркувань, з яких причин, для яких потреб народ України має бути позбавлений права власності на землю, а значить, в тому числі й на її безоплатну приватизацію певними категоріями громадян? Кому, крім чиновників, це потрібно?
Відповідь абсолютно очевидна : жодних причин і підстав, крім корупційних, для позбавлення народу України права власності на землю і її передачі в державну та комунальну власність, нема! Виключно "воровські" інтереси за цим стоять!
Саме безмежно корупційні інтереси «сім"ї» Януковича були причиною прийняття у вересні 2012 року антиконституційного закону про розмежування державних і комунальних земель, на підставі якого бандовлада вирішила захопити земельну народну власність у державну власність в особі Державного земельного банку. Другою складовою частиною злочинного плану було запровадження з 1 січня 2013 року повноважень Держземагентства з розпорядження землями. У такі способи подонки задумали заволодіти українською землею, щоб потім мати можливість безперешкодно розпорядитися у будь-який спосіб, до продажу зацікавленим іноземним покупцям включно.
Росіянам чи китайцям - то вже не важливо, хто більше дасть.
Так от, нинішня, нова, післямайданівська влада цю ганьбу і злодійство продовжує, в усякому разі - намагається продовжувати !
Звідси і законопроект №1159 - тільки на інтереси злодіїв при посадах у виконавчій владі він спрямований, місцеві громади дулю від нього матимуть, а не землю чи земельні повноваження !
Для того, щоб розпоряджатися землями, громадам (як і державі) не потрібно мати землю у власності - потрібно мати повноваження із розпорядження, а земля нехай і далі залишається народною власністю - це буде законно і справедливо. Мій законопроект №2267 це забезпечує.
Дуже хотілось би, щоби врешті решт це почули сільські голови та керівники держави, в тому числі і в Верховній Раді. Поки що не чують, інколи дають просуватись законопроектам, підготовленим корупційною антинародною мафією.