До самого конкурсу та процедури залишаються традиційні зауваження – вибірковий підхід комісії при прийнятті рішень щодо доступу до конкурсів кандидатів, та ж сама комп’ютерна програма тестування кандидатів на знання законодавства, завдяки якої переможець першого Миколаївського конкурсу О.Савченко витрачав на кожне питання рекордні 9 секунд, суб’єктивність та відсутність фаху у членів конкурсної комісії щодо оцінювання результатів розв’язання ситуативних завдань та співбесіди. Тому що ці самі члени комісії оцінюють рівень кандидатів на посади у сфері екології, медицини, правоохоронних органів, економіки, фінансів як це було з конкурсами на посади керівників ЦОВВ та ще й оцінюють кандидатів на посади голів ОДА. Зрозуміло, що людина не може бути спеціалістом у всіх областях, проте це напевно не про членів Комісії з питань вищого корпусу державної служби, де кожен за різноплановістю розвитку не гірше М.В. Ломоносова.Але якщо постійно не звертати увагу громадськості на ці системні спеціально запрограмовані недоліки конкурсної процедури – наперсточники будуть продовжувати робити вигляд про те, що обирають найкращого. Саме тому я в чергове подавав документи для участі у конкурсі, і вчора вже традиційно подав позовну заяву до Окружного адмінсуду м. Києва щодо оскарження результатів конкурсу.
Наскільки мені відомо громадськість Одещини також не в захваті від результатів конкурсу, так що в них буде можливість також брати участь у судовому процесі.
Показовим у цій історії було й те, що наступного дня після оголошення результатів так званого «конкурсу» на засіданні Кабінету Міністрів при розгляді подання цієї кандидатури Президенту Порошенку міністр внутрішніх справ Арсен Аваков зауважив про необхідність дотримання елементарних етичних правил щодо заслуховування на Кабміні переможця конкурсу Степанова. Але вірогідно, що пан Максим вже став на крило до Одеси, тому який там Кабмін J
Щодо самого переможця конкурсу – це досвідчений держслужбовець, який попрацював ще за часи Кравченка-Кучми, а старий кінь як відомо «борозду не портит» тим більш якщо ми добре розуміємо шлях цієї борозди, про яку постійно нагадує депутат-втікач Онищенко.
Керівникам АП можна порадити не розголошувати заздалегідь до конкурсу відомості про майбутнього переможця, і хоча би робить вигляд щодо конкуретності. Щодо самого Петра Порошенка – в чергове наголошую, що призначити в законний спосіб пана Степанова можна буде лише 20.01.2016, а ні як не 31.12.2016 під ялиночку як то планується в Адміністрації. Тому що є вимоги закону, в разі, якщо результати конкурсу оскаржують, таке призначення не може бути здійснено до результату розгляду скарги але не пізніше 30 днів з дня оголошення. Не подобається закон – вносьте зміни, бо Dura lex sed lex пане Президенте.